Erkekler neden ssdece dış görünüşe önem verip karakteri çok kötü olan kızlara aşık olur ve peşinden koşarlar ilgi gösterirler?
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Cinsiyet fark etmiyor bu. Çok çirkin birinin karakterini merak etmiyorum ama karakteri leş gibi biriyle sırf güzel diye sevgili falan olmam.
Zaten erkekler yaratılış gereği bir kızı sevip aşık olup değer veremezler. Hormonel çalışıyor çünkü beyinleri. Ve böylelikle sadece kibirli havalı her erkekle oynaşan kızlara aşık oluyorlar
Cunku guzel olmayan bir kiz beni zerre kadar cekmez ve sonuc olarak da alakadar etmez
Zaten erkekler yaratılış gereği sadece fiziğe ve dış görünüşe önem verir onları aldatan her erkekle yazışan yılışık cilveli kızları severler. Sakin kızlar asla insan yerine koyulmaz
Oylr vir genelleme yapilamaz bu kisiye gire drgisir erkekler ayni fabrikadsn cikmadi sonucta
Oylemiymisim, vallahi ilk defa sizden ogreniyom kendimi simdi ablacim, cok sagolun ya vallahi, tanimadan etmeden direk yargiladiniz butun erkekligi, karsiniza gelen uc bes yanlis kisi yuzunden...👏🙏
Karşıma kimse çıkmadı ama etrafında çok fazla sayıda gördüm. Erkeklerin tipini beğenmediği kıza aşık olması mucize gibi bişey
Peki o zaman bu soruyu tersine cevirelim, siz abla, tipini begenmediginiz bir erkekle beraber olmak istermiydiniz evlenebilirmiydiniz, durust olun simdi, ben sordum diye degil...
Eğer beni seviyorsa kızlara asılıp yılışıklık yapmıyorsa tipini beğenmesemde evlenirdim çünkü benim için karakter herşeyden önemli
Karakter benim icin de cok onemlidir, benim icin ikiside yuzde 50 yani karaktersiz olup dunya guzeli olsa ne yazar, ama karakteri de yerindeyse her insan guzel, asik oldugu birisini isteyebilir, bu da haklari bence. Abla bak ister inanin ister inanmayin ama benim bu yasima kadar (19) ne sevgilim oldu ne de kizlarla alakam, ne bilim ergenlikte herkes de bi sevgili yapma hevesi varken ben uzaktim bu konulara ne bilim ugrasmiyordum. Simdi yasim yaklasiyor 20'ye, hani artik guzel temiz kapali saygili efendi karakterli bir kiz tanimak istiyom yavas yavas, kendim namazinda olan bir gec olarak kendim gibi birisini istiyom. Yani demem o ki ben kizlara yilismadim hic bir zaman, hatta bazen sohbet falan etmek icin cekiniyom acaba yanlis anlarlar mi diye, beni de sapik falan sanirlar mi diye falan, yani herkes o sizin dediginiz gibi degil ablacim...
Dışını beğenmemişim içini ne yapayım tamam iç güzellik de önemli ama dış görünüş de önemli
Evet işte erkekler sadece dış görünüşe bakarlar
İllaki kadınlar sonuçta dış görünüşe bakıyor
Kimse dışını beğenmediği birisinin içini merak etmez.
Hayır kimse değil sadece erkekler böyleler. Erkekler için iyi bir insan olmak sevmek değer vermek önemli değil. İllaki onları aldatan her erkekle herşeyi yapan kızlara değer verir tüm erkekler
Sadece onlar değil herkes için geçerli bu.
Demek istediğim şeyi hiç anlamadınız.
Seni anladım ben de senin anladığın gibi değil işte bu durum sadece erkeklere demek haksızlık olur.
Ama sadece dış görünüşü için ilgi göstermek sevmek olmuyor. Sevmek çok farklı birşey çünkü. Ama erkekler bir kızı sevemezler her koşulda her zorluğa rağmen sevemezler tüm hastalıklarına acılarına rağmen sevemezler sadece onları aldatan kızları severler bu defalarca kez gördüm
Bunu kizlar daha fazla yapiyor yalniz
Sadece erkekler böyleler illa her erkekle çıkan yılışık kızlara aşık oluyorlar
Ya cok bos yapmissin bunu sizde cok yapiyonuz hatta siz kusursuz ariyorsunuz
Dıştan çekmeyen içten de pek çekmez genellikle
Sadece erkekler için bu geçerli. Kızlar öyle değiller
Bence iki cins icin de aynı
Ama işte bu sevgi olmuyor. Sevgi çok farklı bişey çünkü
Zatennsevgi çok sonra oluşur , önce dıştan ceker , sonra hoşlanma başlar , sonra huylarını öğrendikçe yA seversin yA sevmezsin , ama sıralama genelde hep budur
Evet işte bende böyle diyorum ama ben en iyisi kimsenin beni sevmeyeceğini kabul edeyim başka türlü daha çok üzülüyorum
Bence dis görünüşünde beğenmediğin şeyleri değiştir , önce senden hoşlanmaları gerek , iç değerlerin daha sonra anlaşılır
Ben dürüstçe bişey söylicem fahriye evcene çok benziyor yüz tipim falan sadece yeşil gözlüyüm eğer kahverengi gözlü olsam ona daha çok benzerdim aslında kız arkadaşlarım falan bana çok güzelsin falan diyorlar. Ama 1.54 boyunda 65 kiloyum. Fiziğim güzel değil zayıflamalıyım biliyorum ama tabikide zayıf olduğumda da kimse beni sevmeyecek sadece kendim için zayıflayacağım
Kendin icin zayıfla ve zayıflayınca emin ol ki dikkat cekeceksin
Yok ben zayıflayacağım ama asla kimse beni sevmeyecek bunu daha önce yaşadım. O yüzden değersiz olmaya kendimi alıştırsam üzülmem
Deli misin neden sevmesin
Deli değilim ama erkeklerin nasıl kızları sevdiğini biliyorum. Hem zaten bu işler nasip işi demek ki benim nasibimde kimse yok
Bak ben çok güzel bir kızdım peşimde sürekli erkekler vardı ve dis hekimiydim yine de 32 yaşında evlendim , sen çok fazla ümitsizliğe kapılma
Ne alaka güzel olanın karakteri kötü mü
Hayır öyle demiyorum. Diyorum ki erkekler sadece dış görünüşünü beğendikleri kızları seviyorlar karaktere önem vermiyorlar. Yani kızın fiziği de karakteri de iyidir onu severler onda bir sıkıntı yok. Benim dediğim şey kızın karakteri çok kötü sevgilisini aldayıyor küçük düşürüyor kalbini kırıyor ama erkek yinede onun peşinden koşup seviyor
Tip daha önemli onlar için karaktere bakmazlar.
Kesinlikle haklısınız. Hiçbir erkek karaktere önem vermiyorlar sadece fiziği güzel olan kızları seviyorlar
Ondan dolayı zaten egoist kendiğini beğenmiş tiplerin köpekleri oluyorlar 😀
Tam da dediğiniz gibi egoist kızların köpeği oluyor erkekler.
Adım 1 geçilmeden Adım 2'ye geçilmez
Şey demek istiyorsunuz dimi tipi ve fiziği beğenilmeyenin karakteri merak edilmez. Evet ama bu da sevgi değil sadece beğeni oluyor
Evet ama tanışmak için sebep lazım beğendiğin biriyle gidip tanışmak istersin. Karakteri de iyiyse miss gibi anlaşırsınız.
Ama işte sevgi değil bu. Sadece kullanıp atmak oluyor
Kadinlar bu konuda daha ileri seviyede
Asla. Sadece erkekler dış görünüşe önem veriyorlar sakin hanım ağırbaşlı kızları insan yerine koymuyorlar. Sadece kibirli havalı cilveli kızlara aşık oluyorlar
Yok oyle bisey. Erkekler abazaliktan herkese yaziyorlar kadinlarada yazan cok oldugu icin iclerinden en yakisiklisini secip tipini begenmediginin selamini bile almiyor.
Biz merak ediyor muyuz sanki mk
Süpersin
Dediğinizi anlayamadım?
Genel olarak insanlar böyle maalesef
Hayır sadece erkekler böyleler. Yani sadece erkekler fiziğe ve dış görünüşe önem veriyorlar
Ben birini bulsam kör topal evlenecem hemen
Tip önemli
Biliyorum erkekler sadece tipe önem verirler
Mantıklı
Zaten tüm erkekler sadece dış görünüşe fiziğe önem verir. Her erkekle çıkan ve yılışık kızlar namusuz kızlar her erkeğin gözdesi
Ne alaka kim tüm derken? :d
Yani dünyadaki tüm erkekler sadece yılışık cilveli kızları seviyorlar sadece fiziği güzel kızlara değer veriyorlar
Ben evde çekirdek çitliyorum suçum ne :)
Öyleyiz biz
Aynen öyle malesef ki. Ama tuhaf olanı da kibirli kızlar erkeği aldatıyor üzüyor ama erkek yinede her koşulda sevmeye devam ediyor