Bir kizi Neden red edersiniz?
Ve red ediginiz kizi asik oldunuzmu Geri?
Veya pismanlik duydunuzmu?
Ve red ediginiz kizi asik oldunuzmu Geri?
Veya pismanlik duydunuzmu?
Evet, unide yeni idik, cocuk bnmle arkadas olmaya calisiyordu. Cok iyi bolum okuyoruz ikimiz de, arkadaslar ne guzel iste onnla cik diyordu ama ben yeniyiz daha diye istememistim, tamamen uzaklastirdum kendimden. Birkac hafta snra ogrendim, cocugun arabasi var, anasi babasi doktor, cocuk da yakislikli yani fena degil, sansima tukureyim dedim kendime :P :P
bak güzel bacim hersey para felan demek degil...
varsin arabasi, evi olsun insan olmadiktan sonra bir anlami yok...
bunlara sakin deger verme.. sen paraya deger verirsen senin dünyan para olur...
sen gel sevgiye deger ver... osana deger verdigine deger ver..
kusura bakma.. bunlari yazdigim icin tamam.. kib
Hahah, tamam cnm, zaten oyle, isteseydim ogrendikten sonra onunla olurdum, sakasina soyledim zaten...
Birini reddettim. Ailem onlara düşmandı çünkü. Bunun dışında bir kaç sebep daha vardı buda ailemle ilgili ama bunlarda bende kalsın. Ona nasıl açıklayacağımı bilemedim ama reddetmek zorunda kaldım. Kız bir kaç senedir bana aşıkmış hemde. :( Pişmanım ama başka çarem yok. Dediğim gibi mecburdum.
Hmmm, bende birine 3 yıldır aşığım red edildim çok üzgünüm
Sende beğeniyormuydun kızı
Ya iyiydi işte aslında dış görünüşü önemli değildi. Kişiliğini sevmiştim. Çirkin değildi ama çok güzel de değildi. Ortalama güzeldi işte bana göre. Ama mecburen reddetmek zorunda kaldım. Ona söylediğimde bana saymadığı kalmadı. şu an benden nefret ediyor. Ama onun için en iyisi bu idi.
Küçüktüm o zamanlar ablası... Şu an da olsa yine reddederdim... :))
Peki Neden? Sebebi neyi
Cevap
19Cevap
ben sevdigim halde red ettim biliomusun yaa, sebebi ise kiz onceki sevgilisi askerdeyken baskasiyla aldatmis bunlari bana anlatmisti, ulan...
Dogru yapmissin
reddettiğim bayan sayısı 10 oldu bu yaşıma kadar 5 ine aşıktım ama şimdi pişman değilim iyiki reddetmişim Allahıma şükürler olsun
ettiklerim oldu. genelde ilgi duyduğum kişiler ile konuşmayı seçiyorum. yoksa kimseyi boş yere üzmenin manası yok
Hmmmm
Peki ilgi duyamadiginiz Bir insana sizce sonradan ilgi duyamazmisiniz? Bu mümkün degilmi? Size Deger Verem Bir insana Deger vermek?
Biraz agir Oldu.. Hm Ben reddedildim iki kez ayni kisi tarafimdan
Demekki bis yere beklemesim
Boş
Evet :(
Reddetmedim ama reddedildim.
Çok açık bir şekilde de ifade ediyorum bir kere başıma geldi bu durum daha da gelmez.
ALLAH da izin vermesin.
Bir kere red ettim neden ettim bilmiyorum. Pişman değilim. Klasik öküzüm ben :)
kimseyi red etmem yani hayatımda kimse yok ise tabi, denemekte fayda var sonuçta belki hayatının kadınıdır ne biliyon.
Evet herkes sizin gibi düşünmüyor
yani insanları tanımar kaybettirmez kazandırır.
birini değil bir çok kişiyi reddettim. pişman değilim yanımdakiyle mutluyum
ettim pişmanlıkta duymadım kaşarın tekiydi zaten :D
Ettim bir kızı seviyodum o sıralar ama sonra hakikaten pişman oldum.
insallah beni red eden kimsede cok pisman olur... aferdersiniz ama cok üzgünüm
Ya lisedeyken birini redetmişim bana inat ne yaptıysa geçen gördüm kafamı taşlara vurdum
2 kere redettim 1 inde pişman oldum diğerinde olmadım
Bana teklıf etmıstı...
Kabul etmedım.
Sebebi samımı kardesım dedıgım adamın sevgılısıydı.
ben hep ediyorum biraz egomu tatmin edeyım eöggöasds
Ettim, pişman olmadım, aşk öyle basit birşey degildir.
Çok doğru basit değil, ama sızı çok uzun süredir biri sevmiş olsa
Yinede red edermiydinix?
O istediği kadar sevsin önemli olan benim sevmem zorla sevgi olmaz.
üzmemeye çalışırım ama düzgün bir dille red ederim
Hoslandiysam tanımaya çalışırım.
bende red edildim... ama ona o Kadar deger verdim anlatamam... en sonunda rahatsiz oldu bu durumdan cok üzgünüm... simdi hic konusmuyoruz :(
Israr etmeseydin keşke en azindan dostluk baki kalırdı...
BILSEYDIM dikkat ederdim, öyle israr etmedim ama sevgimi belli etmem yetti ona... neyse hayirlisi..
Bence yaz ona hala kurtarılabilir bir arkadaşlık var gibi bişey kaybetmezsin
Kız değil de erkeği reddertim olur mu?
Reddettim yazcaktım ama anladınız siz :P
aaaahh ah yarama bastın hacı
Neden? Açıklarmısınız
İlk red ediş sebebim ona erişmek içindi, sonra onu kaybetmek istemediğim için reddettim, en sonundada aşık oldum bu yüzden reddettim... şu an pişmanım çünkü ona erişmişken kıymet bilmedim ve şu an ona erişe bilecekken ona yaklaşmaya cesaretim yok.. herca-i yim çünkü ben, çünkü ben dingilim
malesef oldu bır kac kez
Evet ettim utangacligim yuzunden pismanim
İyi aile kızlarını reddediyorum genelde.
Çoh ettim
hıc etmedım kanks
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar