Herkesin kendisine göre haklı sebepleri olabilir bazılarımıza göre ise karşımızdakini abartıyor olarak yorumlayabiliyoruz.
Peki sizin karşı cins için bu abartılı dediğiniz durum nedir?
Peki sizin karşı cins için bu abartılı dediğiniz durum nedir?
Çoğu zaman arabası ya da mesleğiyle ilgili gereksiz bir övünme havası olabiliyor. Bir de ne kadar çok kazandığını imalı imalı söylemeleri var ki o ayrı bir gıcık. Bunlar yapıcı gururdan çok egolarını tatmin etmeye yönelik hareketler.
Cevap
1Cevap
Boy, para, meslek... Genelleme yapmıyorum, benim karşıma çıkanlar adına söylüyorum.
Özür dilediğinde kabul etmiyorsa, olayı uzatıyorsa, süründürme politikasına giriyorsa anında soğurum
Her konuda
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?