Küçük Sorunları Büyütüp Ayrılan Kız Pişman Olur Mu?

Neredeyse 3 yıllık ilişkiyi son aylarda olan küçük tartışmalarda onu anlamadığımı düşünerek önce ara verdi sonra da benden ayrıldı. Tek yapmak istediğim kavga etmemekti tartışmaları kapatmak istememdi o ise onu anlamadığımı sandı.
şu an 1 ay oldu ayrıyız. Beni hala hiçbir yerden engellemedi ve çıkarmadı. Yazdığımda ise soğuk konuştu hep. Ama o yazmadı hala. Sizce zaman geçtikçe özleyip geri döner mi? Sevgi bu kadar kolay bitebilen bir şey mi arkadaşlar? Ne yapayım ne olur yardım edin.
Küçük Sorunları Büyütüp Ayrılan Kız Pişman Olur Mu?
Cevapla