Neredeyse 3 yıllık ilişkiyi son aylarda olan küçük tartışmalarda onu anlamadığımı düşünerek önce ara verdi sonra da benden ayrıldı. Tek yapmak istediğim kavga etmemekti tartışmaları kapatmak istememdi o ise onu anlamadığımı sandı.
şu an 1 ay oldu ayrıyız. Beni hala hiçbir yerden engellemedi ve çıkarmadı. Yazdığımda ise soğuk konuştu hep. Ama o yazmadı hala. Sizce zaman geçtikçe özleyip geri döner mi? Sevgi bu kadar kolay bitebilen bir şey mi arkadaşlar? Ne yapayım ne olur yardım edin.
şu an 1 ay oldu ayrıyız. Beni hala hiçbir yerden engellemedi ve çıkarmadı. Yazdığımda ise soğuk konuştu hep. Ama o yazmadı hala. Sizce zaman geçtikçe özleyip geri döner mi? Sevgi bu kadar kolay bitebilen bir şey mi arkadaşlar? Ne yapayım ne olur yardım edin.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar