Bu adam beni sevmiş mi yoksa sevmemiş mi sizce pişman olur mu, yazar mı?:(((((?

Erkek arkadaşımla 6 ay görüştük , en başlarda çok ilgiliydi bana karşı arkadaşlarına falan demiş beni sonra geldi açıldı bana bende hoşlandığım için konuştum, ilişkimiz güzel ilerliyordu görüşmek istiyordu benimle dışarı kafeler açık olmadığından evimde görüşmek zorunda kaldık, bir kaç sefer geldi gitti bigün arkadaşlarıyla tanıştırdı beni pikniğe falan gittik nasıl mutluyum o günde çok güzel bir gündü içimden geldi sarıldım sonra beni öpmeye başladı devamı geldi ileriye gitmek istemedim hoşuma gitti bu sefer yaşadıklarımız istekliydim bana dediki istegin olursa bana söyle daha çok istedim onu bu sefer o günden sonra hep yakınlaştık bişeyler yaşadık, iş için başka şehire gidecekti bende evlenmek istedim onunla yakınlaştıgımızdan sonucta namusum gördüm onu ama o bana evlenmek için hazır hissetmediğini söyledi 5 yıl sonra düşündüğünü söyledi o gün fikir ayrılığına düştük ilişkimiz daha sonra soguk devam etti ama hep ben yazıyordum görüşmek istiyordum, en son Instagram'da eski sevgilimle olan eski mesajlarımı görmüş bişeyler yaşadık falan yazıyordu gördü bunu bu sefer kavga ettik açıkladım ona ilkim oldugunu herşeyi onla yaşadığımı ama inanmadı bana, sonra yazmadı soguk davrandı en sonunda ayrıldık Ben çok agladım acı cektim 1 ay sonra yazdım gene buna görüştük ettik yine yakınlaştık hatta fazla ileri gitmek istediği için benden leke geldi biraz zarı zedelenmiş, bunu ona söyleyecektim ama baktım durduk yere engellemiş beni heryerden evine gittim ben evlenmem dedi sahiplenmedi beni kovdu, tehdit etti kapıyı çekti çıktı gitti şimdi söyleyin bana bu çocuk beni hiç sevmemiş mi bu yaptıkları çok zoruma gidiyor bir gün pişman olur mu yazar mı bana?
Bu adam beni sevmiş mi yoksa sevmemiş mi sizce pişman olur mu, yazar mı?:(((((?
Cevapla