Hafızamı biraz zorladıktan sonra hatırladım. Bu puantiyeli eteği ve düğmeli siyah crop üstü giymiştim❤





İlginçtir ben unutmam, geçende sevgilimle ufak bir polemik esnasında... Tarihinden öncesi ile ilgili yorum yapamam beni bu tarihten sonrası ilgilendirir demiştim. Çok şaşırmıştı. Sonra baktım kıyafetini de hatırlıyorum. Şimdi benden korktugunu söylüyor.
Yandan cepli askeri yeşil spor pantolon, kırmızı kareli spor gömlek, kahverengi yandan çıt çıtlı spor ayakkabı, amerikan tıraş , swarovski taşlı küpe

Hep takım iş sonrası veya sabah olduğundan dolayı takım olur genelde üstümde cmt pzr ı kendime ayırıyorum kimseye ayırma gibi bir olayım yok.
aldığım halde favorilerimde hala allahtan. koyayım şöylee koyayım linklerini
Siyah Basic Denim Şort
bu şorttu
Pamuklu Bisiklet Yaka Baskılı Sweatshirt
bu da üstümdü. keşke hiç gitmeseymişim o buluşmaya şerefsiz aldattı beni
yuh sevgilin naptı bu halde
@Utangac0618 ne alaka bu hal derken bi sorun mu var giydiklerimde
cocuk utanmıştır
@Utangac0618 yok be utanmamıştır ne varki şort sweat giymişim işte
bacaklarından kendini alamamıştır o zmn
@Utangac0618 orasını bilmem . ama ben hep bu tarz giyerim bu şort uzun bile
utangaç birini baştan çıkardın mı ghiç
uzun mu
@Utangac0618 hayır bilmiyorum yani
@Utangac0618 değil mi uzun benim en uzun şortum bu şuanda
sen antalyalımısın
@Utangac0618 hayır. arnavutum ben
çok güzel ve fiziğin hoştur o zmn
sevgilin araabalı boxer giyse napardın
Cevap
15Cevap
Bu ilk buluşma olayı ne ya mesela bi yerde tanıştıktan sonra başka bi gün beraber bi yere giderken mi oluyo
Tanisiyosun sonra evler yakinsa bi yer belirliyosun orda bulusuyosun
@Tripkolic18 anladım
Yani ilk randevu. Mesela biz zaten arkadaştık ama flört olarak ilk randevudan bahsettim. Romantik olarak😊
hmm tatlı ve seksi bir combin olmuş :) çorap var mıydı peki?
Hayır sıcaktı hava
peki yakışıklının seni görünce tepkisi nasıl olmuştu :) bu kombin kesinlikle ilk intiba olarak şahane diyebilirim :)
İlk sevgilim ile buluşmada ne giyindiğimi hatırlıyorum. Unutmak mümkün değil, çünkü üniforma ile gitmiştim. :D
liseli collection :)
Erkekler genelde rahat oluyor bu konuda. Sıradan bir günde ne varsa onları üstüne çeker öyle gider buluşmaya ve bende öyleyim. 😌

Üstüne de beyaz bisey giydik gittik
Engeli de yedik
hiç sevgilim olmadı ki buluşmaya gittiğim kombini hatırlayayım :(
Hiç hatırlamıyorum, kıyafet o kadar önemli değil benim için
valla etek çok güzel. tam bir YARAMAZ kız :)
Klasik tsört kot olur genelde ya 😊
Öhh anasını satayım hatırlayan var mı la
Eteği seviyorsun ve sana yakışıyor da
Hatirliyorum ☺️
Hatirlamiyorum
Hatirliyorum
çok güzelmiş.
Pantolon swet
gogusler bole ufaksa olmaz cirkin
yzk ya
Hatırlıyorum
jean bluz
Hayır
Don atlet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?