Erkekler için, "Seni Seviyorum" demek zordur ve sevgisini söylemek yerine hissettirirler... Ama kadınlar da bu 2 kelimeyi duymak isterler.. Peki, hangisi daha önemli?
"Seni Seviyorum" demek mi daha önemlidir? Yoksa, sevgiyi hissettirmek mi?
Hissettirmek tabiki. Söylemde içi boş da olabilir. Ama hissetmek öyle değil 😊. Sevdiğini söylemeyip atıyorum ben bir çikolatayı çok seviyorsam onu alması bile benm için sevdiğinin göstergesi. Söylemese de olr
En İyi Cevaplar