Annemin kuzeninin oğluna aşık oldum hislerimi yok etmeli miyim?

Annemin kuzeninin oğlu ile sık-sık karşılaşıyoruz aynı okula gidiyoruz. Benden 1 yaş büyük. Onunla bakışıyoruz felan. Hani biri sizi sevdiği zaman anlarsınız ya işte ben de anlıyorum tabi yanıla da bilirim. Hep bana bakınca gülümsüyor bende ona olan hisslerimi açığa vurmak için bana bakınca gülümsüyorum. Asıl mesele akrabam olması. Ama annesi bana çok iyi davranıyor hep misafirlikte oğlunun yanında yer ayırıyor bilmem fotoğraflarda hep oğlunu benim yanıma çekiyor felan. Sizce akrabam diye sevgimi yok etmeli miyim?
Annemin kuzeninin oğluna aşık oldum hislerimi yok etmeli miyim?
Cevapla