



Kesinlikle çok yanlış, bir sürü sebebi var bunun. Sonuçta dudaktan dudağa öpüşmek karşı iki cinsin yaptığı bir eylem. Çocuk sek*si ebeveyninden mi öğrenecek? Ayrıca ilerde çocuğun bu şekilde istismar edilmesinin önü açılmış olacak. Yani ne mantıkla öpüyorlar anlamıyorum zaten.
Öpüşmeyi normal bir eylem olarak çocuğun zihnine kazıyor bu tür şeyler. Ama öpüşmek cinsel bir uyarıcıdır. Yapilmamasi daha doğru olur.
Hiç dikkat ettiniz mi bilmem 5 yaşına kadar cinsel bölgelerini göstermekten utanmayan çocuk, bir noktadan sonra içgüdüsel olarak cinsel bölgelerini göstermeye utanır. Ozellikle aile bireylerine karşı, burada öpüşen ebeveynleri olsada ileride bu çocuk bunun bir cinsel çağrışım yaptığını keşfedecek ve biz ne kadar masum bir öpücük olarak gorsekte.
Küçükken benden büyük ablalar hep öpüşürdü benimle annem yiğenleri hatırlıyorum bence bir şey olmaz masumca sevgi niyetiyle yapılan bir şey
r. e
yaparız haka annem beni öper
Cevap
52Cevap
Bunun uzerine yazilmis bir suru makale var, uzman gorusleri var bi zahmet okuyun.
Anormal olani normal gostermekten vazgeçin artik.
Neymiş bi anlatsana bileyim
Ben de yeğenim i öpüyorum gelip o da öpüyor sonuçta çok küçük ve bu sevgi bağı bunda yanlış bişi yok..
bencede
Bu soruyu "aşk ilişkileri" başlığı altında sormanız konunun ne kadar sorunlu olduğunu açıklıyor bence.
Yanlış katagori seçmişim düzenleyemiyorum
ben hatalı buluyorum..
çünkü çocuk alt benliğinde, bunun normal olduğunu düşünüyor..
ve maalesef ki günümüzde özellikle çocuklara taciz gitgide artıyor..
normal olduğunu düşünen bir çocuk, bunu bir başkası yaparsa taciz olduğunu anlamayabilir..
Hiç doğru değil. Tasvip etmiyorum uzmanlar da etmiyor.
Bir çocuğu opecektim annesi hep dudaktan öpüyor. Beni de öyle opecekti mesela. Çocuk bilmez ki. Istismar eden hayvanlar cikacaktir. O yuzden dogru bulmuyorum annesi babası olsa da
Baba kızını sevince sapık diyen Bi adi Türkiye düşmanı kadın dernekleri var. Ama kadın öz oglunla sevişince sesi çıkmazlar. Resmen öz6ogluna taciz yapan Bi dul sevgilim vardı sapıktı. Bakın bir baba asla ya da anne ogluna ya da kızına kötü karsı cins duygusu hissi beslemez besleyrnez. Bikaç sapık sapkın erkek te kadın da çıkmıyor degil lanet olasıcalat. Ama erkek kötü kadın iyi böyle siyaset yanlış.
Bence normal bende çok öptüm ama pedegoglar kesinlikle onermiyor haklılar da.
Cocuk var 3 yaşında
Cocuk var 30 yaşında ablacım.
Yasina göre değişir. Küçükken olabilir, ergenlikten sonra olmaz.
ensestlık olarak gormek bencede sacma bende opuyordum annemı cocukken zamanla degısıyor
bunu sapkınlıga goturmedıgı surece kımse anne ve cocuk cunku cocukta kendısını tanıdıgı zamanlarda bazen asırya kacabılır onuda anne baba durdurmalı
Bence yanlış bir durum ilerde ensest ve daha birçok sapkın ilişki türlerine meyl etmesine neden olabilir çocukların
Baba kızını sevmek amaçlı öpünce sapık oluyor oyle düşüncesi olmadığı halde. Pek sıcak bakmıyorum kankam
Hatırlamıyorum ama babam bile böyle öpermiş eskiden bizim ailede kimsenin umrunda değil sanırım bu tarz şeyler
Biz bunları bile gördük
Sağlıklı bulmuyorum. Ağızın içinde bir sürü bakteri var. Çocuğuma böyle bir şeyi yapmak istemem.
EN iğrendim şey
Çocuğu yetistirme tarzına yanlıss
Olmaması gereken bir yakınlık ancak yapıyoruz Sanırım Freud, haklı 😬
Belli bir yaşakadar olabilir ama sonrası iyi değil bence
Alıştırirsa ya da öyle devam ederse büyüyünce ilişkiye bile girmek ister çocuk sakıncalı tamam küçük diye anlamıyor olabilir ama alışınca illaki öpmek isteyecektir büyüyünce ilgi duyacaktir
bana garip geliyor ama bunu maksadı dışında düşünmek zaten hastalıktır
Bence bir annene bunu yapa bilir çünkü ona can kan veren insan
bence yanlış bi durum
çocuk buna alışıp diğer insanlardan da aynısını bekleyebilir
Kültürlerinde ya da alışkanlıklarında vardır. Buna laf eden insanlarda asıl sapıklık var
Yani küçükken normal ama büyüyünce normal değil istisna hariç. 😊
Yanlış bir hareket olduğunu düşünüyorum. Anca böyle yeni doğmuş ve maksimum 6-7 aylık süreçte belki o da belkiiii
annem bana yapardı böyle sulu sulu öperdi açıkçası hiç hoşuma gitmiyordu. Her kim olursa olsun yanağımın öpülmesinden bile iğreniyorum. gelecekteki eşime sabır diliyorum.
Öpmekten nefret ederim bende hemcinslerime karşı tabi bu nefret
O an hiç bi zararı yok ama çok yanlış bir hareket bence çocuğu gelecekte etkileyebilir
Belli bir yaşa kadar olabilir 7-8 e kadar mesela. Sonrasında çocuğun gelişimi üzerinde olumsuz etkisi olur ve zamanla çocuk da rahatsız olur.
@Venss Var ama ergenlikle birlikte çocuk özellikle farkına varacaktır.
@Venss Yani sen ne demek istiyorsun olmalı mı olmamalı mı? Bence yazdığım gayet mantıklı bir açıklama.
gayet doğal görünüyor ama biz doğuluyuz bizde olmaz..
Kanka doğuda eşcinsellikde hoş karşılanmaz diye biliyorum ama sevgilim lezbiyen ve ailesi biliyor (Bitlisli kendisi)
nadiren çıkıyor.. benim yengemde oğlunla sevişirdi bildiğin..
bana özelden yazar mısın..
tm
Saçma ama anneler kendini tutamıyor ve yapıyor sevgi gösterisi galiba
Aşırı saçma buluyorum çok malca!!
Hiç doğru bişey değil bu
Maximum 3 yaş, sonrası sıkıntı 😉
Yanlış çocuk dudaktan öpülmez.
Olabilir öpülenilebilir
yaptım ve ne var bunda kötü bişey değil yani
O dudaklar benim paylaşmam
Yapılmamalı diye düşünüyorum
Ben öpüyorum şu an küçük
Saçmalık. Büyüyünce bunun fazlasıyla zararı olur.
Yok be uygun değil bence
Yaptin bende sporcu musun?
Evet sporcuyum
Mesaj atar mısın bana sormak istediklerim var?
Peki gerek var mı?
Bence var sevgi veeiyor ve güven
Bence bazı şeyler sadece eşlere özel olmalı
Bebekken tamam ama büyüdükçe çocuk etkilenebilir
Doktorlar Çocuğun dudak öpüşmesi yanlış dediler
Bence yeni çocuk normaldir
Bence pek etik değil 😉. Sağlık açısından Da.
gereksiz davranışlar bunlar
enfekte eder çocuğu yapmmalı
Çocukken olabilir
Yanlış birşey ensest ilişkiyi özendirmek bu
Tabiki bu olağan şeylerdir
Yanlis kanka ok
Saçmalık
Yapılmaması gerektiğini düşünüyorum.
normal bence
Dogru bulmuyorum ben
Bence yanlış
Çocuğun nasıl yapar öpüşme s****** ben de
Dudaktan saçma olur bence
İğrnec ötesi mk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?