Biriyle tanıştık 3 aydır konuşuyoruz
tamam iyi bir insan , saygılı vs ama daha birebirde görmedim wp den konuşuyoruz. Fotosunu gördüm.
3 aydır da cidden farklı - güzel bir muhabbet kurduk
Ancak geçmişi sebebiyle güvenemiyorum çok. 30tane sevgili olmuş, biriyle zna yapmış.
benim daha hiç sevgilim olmadı, istemedim güven problemim yüzünden
şimdi kalkmış sen bana inanmıyorsun , sevmiyorsun vs diye ters cevap vermeler gıcıgıma hareketler yapmalar
Erkekler niye böylesiniz ya?
Reddolunca çirkefleşiyorsunuz.
tamam iyi bir insan , saygılı vs ama daha birebirde görmedim wp den konuşuyoruz. Fotosunu gördüm.
3 aydır da cidden farklı - güzel bir muhabbet kurduk
Ancak geçmişi sebebiyle güvenemiyorum çok. 30tane sevgili olmuş, biriyle zna yapmış.
benim daha hiç sevgilim olmadı, istemedim güven problemim yüzünden
şimdi kalkmış sen bana inanmıyorsun , sevmiyorsun vs diye ters cevap vermeler gıcıgıma hareketler yapmalar
Erkekler niye böylesiniz ya?
Reddolunca çirkefleşiyorsunuz.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer