+1 yılAileniz tepki gösterecektir eminim kimse evladını kendisinden 20 yaş büyük birisiyle evlenmesini makul karşılamayacaktır..
Her baba anne denk birisiyle evlenmesini ister..
Lakin..
Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz sizce gerçekten hayatınızın aşkı mı bu kişi onunla bir ömür yaşayabilecek misiniz 10 yıl sonrasını düşünün siz hayatın henüz başındayken o 50 yaşında olacak..
Bir 20 yıl sonrasını düşünelim..
60 yaşında bir adam iken siz henüz kırkı yaşlarda olacaksınız..
Evet aşk her engeli aşar..
Sevgi önemlidir..
Ancak aradaki yaş farkının birazcık sizin de düşünmenizi öneririm. Evlilik bir anda verilecek karar değil ve bir günlük değil
Onunla senelerinizi yaşayabilecek kadar tanıyor musunuz mesela neleri sever neleri sevmez yemeği nasıl sever hangi yemekleri yer.. Siz hangi yemekleri yapıyorsunuz?
Siz gezip tozmak istediğinizde o yaşının vermiş olduğu olgunlukla daha sakin bir hayatı seçebilir..
Karakterleriniz uymayabilir
Cevaplaması gereken bir sürü soru var sizin adınıza..
Bütün cevaplarınız evet her şey yolunda ise.. ailenize rağmen evleneceksiniz hayat sizin seçim sizin..
kim ne diyebilir.05 Yorumla
Soran+1 yılAma bilemiyorum işte bazı şeyler yaşanmadan bilinmiyor
- +1 yıl
evlilik deneme yanılma yoluyla öğrenilecek bir mesele değil tecrübeli insanların fikirlerini dinlemelisin yaşın 19 eğitim hayatın ne durumda bilmiyorum mesleğin yok kendi ayakların üzerinde durmuyorsun ihtimal..
beş sene sonra boşandığında hayatının pek çok güzel senesi heba olduğunda. ne yapacaksın
iyice düşünmelisin
Soran+1 yılLise son sınıftayım evlenelim üniversiteye evli iken da okuyabilirsin diyor
- +1 yıl
ev sorumluğu çocuk doğar derken sizin eğitim hayatınız unutulur gider
böyle bir hataya düşmeyin derim
Soran+1 yılPeki teşekkür ederim
En İyi Cevaplar
Daha çocuksun aklı ve mantıken hareket ettiğini düşünmüyorum. Hiç olgunca olmayan hareketler bunlar. Ailende benim gibi düşünecektir. Hayata daha yeni yeni atılıyorsun. Evlensen bile maksimum 2 senelik ömrün var. 2 sene sonra elinde çocukla mahkemelerde boşanıcam diye sürüm sürüm sürünürsün.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBüyük olay yaratırlar bence. İyi düşündün mü bu durumu. Yani çok yaş var. 5-10 olsa tamam ama 20 yani. Umarım orta yaş sendromunda olan bir erkeğin eğlencesi değilsindir. Çünkü böyle çok örnek gördüm. Canı sıkılınca hemen boşanıp gidiyorlar. Sonra da üzüntün kalıyor senin yanına
00 Yorumla
Haberleri izledin mi? Doktor, diyetisyen doktor olan eşini kıskançlık yüzünden öldürdü ve aralarında ki yaş farkı da 20. Olay kıskançlık sebebiyle gerçekleşmiş, büyük ihtimalle adam yaşlandıkça kendini eşinin gençliği ve güzelliği karşısında yetersiz gördü.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
38Cevap
+1 yılSübyancı bulmuşsun aferin kızım hemen evlenin de çocuktan çocuk yapsın adam derler
90 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı.
+1 yılHay senin ben beynine 19 posta atayım. Belki düzelir...
Senin hiç aklın yok mu? Kendi yaşıtın efendi uslu birisini neden bulmuyorsun? Zaten 19 yasında birisinin evlilik düşünmesi çok abes bu devirde.
Hele bir gel 25-30 yaş arasına öyle düşün evliliği...
E tabi düşün dediysek sugar daddy değil normal biriyle evlilik düşün...10 Yorumla Ama şimdi böyle bir şey var şimdi okey de sen biraz büyü 5 6 yıl 10 yıl sonra o adam yanında baban gibi görünecek sen etrafına bakacaksın bir zamandan sonra gözün yakışıklı erkek arayacak. 30 gelince adam 51 olacak sen öyle düşün sonra ya boşanma ya da aldatma ile biter sonu. O yüzden ben çok olumlu bakmıyorum pişman olursun bence
20 YorumlaYavrum benim bitanecik kuzum , bak ablasının gülü bende aynı hatayı yapıyordum kendimden 9 yal büyük birimi sevdim ve ailem (abim sadece biliyordu o kabuk etmedi babama söylemedik bile ) asla kabul etmedi. Sana abla tavsiyesi lütfen gençliğini yaşa , hayattan beklentisi bitmiş tek derdi evlilik olan bir adam için hayatını bu genç yaşta yakma sana yalvarıyorum bak. Sevgi değil bak bu aşkın gözünü kör etmesi; az mantıklı düşün be güzelim sen kendinden 20 yaş büyük birinin sana nasıl davranacağını bilmiyorsun veya seni anlayabileceğini mi düşünüyorsun. Vazgeç bu sevdadan gözünü seveyim , ailen seni bunun için doğurmadı be
117 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılBence sevdikten ve güvendikten sonra kimsenin ilişkinize karışmasına müsaade etme ama bana göre bu bir maceradır baban yaşında biri tecrübesiyle senin benim yaşımdaki kızları kandırması kolay olur yaşıtların dururken 20 yaş büyük biriyle birlikte olman komik durur ailenin karşı çıkması da gayet doğal ben ailemi hiçbir şekilde bu sebepten ötürü karşıma almazdım fakat saygı duyuyorum iyice tanımadan kesinlikle evlilik düşünme
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKendinizi yaşıt erkeklerinizden üstün görüyosunuz sorununuz bu ama işte yine erkeklerin ekmeyne yağ sürüyosunuz çıtır çıtır kullanılıyosunuz, sonra size göre tecrübe
30 35 yaşıma geldiğimizde de 20lik gülleri kokoklayıp atarız bizde napalım geç olgunlaşıyoruz ya113 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılMmmal insan ya, bide gülüyo
Soran+1 yılGit işine
Cevap sahibi+1 yılMskdkdjdkkddl kafan çalışsa baban yaşındaki birinin 20 yaşındaki bi kızla neden ilişki yaşadığnı bilirdin.
Tabi pedofilileri beslicek enayilerde lazım ülkeye
Soran+1 yılNe demekmiş o bay çok bilmiş söyle bakalım
Cevap sahibi+1 yılHüç düşünmedin mi çıtırlığından olabiliceğni
Cevap sahibi+1 yılYa kafanı kullan az bi insan neden kızı yaşındaki biriyle ilişki kurar
Soran+1 yılÇok seviyoruz ama birbirimizi bunun önemi yok mu
Cevap sahibi+1 yılSeni sevdiğni nerden biliyosun
Cevap sahibi+1 yılHem tabikide sevicek kimsevmez kartlaşmışken genç bi kızın sevgisini ama yinede yanlış yani aç gözünü
Soran+1 yılPeki
Cevap sahibi+1 yılPeki hayat senin zaten anlarsın biraz daha zaman geçtiğinde
Soran+1 yılNeden bizim mutlu olacağımıza hiç ihtimal vermiyorsun
Cevap sahibi+1 yılMutlu olman bunun doğru bişey olduğnu göstermez ama
+1 yılKesinlikle yaş sorunu etme ancakkkk
Eğitimin önemli bence de ve sen eğitimini tamamlayıp ekonomik özgürlüğünü elde etmeden evlenme derim ben20 YorumlaYani bakış açım yanlış olabilir ama birkaç şey soylemek istiyorum düşünsene 20 yaşındasın yeni doğmuş bebek aradaki fark bukadar hayat tecrubesi yine bi okadar kafalarimiz uyuşuyo deme imkan veremiyorum ihtimal yok ve ileri görüşlü ol biraz evladın universite yasina geldiginde sen 40 eşin60 yaşında olacak Allah nasip ederse ailene hiç söyleme bence üzülürler bence sen yaşıtlarınla ilişkiler kur tabi tercih senin
00 Yorumla
+1 yıleğer aranızda duygusal anlamda bi aşk, sevgi, hoşlanma varsa yaş farkının zerre bi önemi yok
ne istiyosan onu yap
açıkçası ben de 20 yaş yaş farkına kadar normal karşılıyorum00 Yorumla
+1 yılSizi anlamıyorum aynı yaştayız yani bir insan babası yaşında birini nasil sevebilir? Nerdeyse benim babam o yaşta.
01 Yorumla
Soran+1 yılBilmiyorum yaşamadan ben de hayret ederdim benim babam da 44 yaşında
+1 yılNormalde yaş farkı önemsizdir ama burda yaş farkı çok fazla başka sorun var mı peki mesela evlenmiş boşa mis çocuk falan durumu var mi
011 Yorumla
Soran+1 yılEvet bir evlilik yapmış çocuğu yok
- +1 yıl
Ya canım böyle şeyler çok sorun oluyor yasin çok küçük bu konuda kararlıydım bile sadece kendi baki acinla bu yola girme karşındaki kisinin sana anlattıkları evliliğiniz için yeterli olmasın mutlaka bir aile büyüğümüz tarafından araştırılsın ilk evliliği neden bitti nasıl bir insan çünkü aşk insanın gözünü kör eden bir duygu başka bir bakışla adamın değerlendirilmesi lazim
Soran+1 yılBizimkiler bilmiyor daha ya kıyameti koparır larsa
- +1 yıl
Koparirlasa kopardılar öyle bile yapsalar eninde sonunda adamı bir arastiracaklardir senin kararlı olduğunu görünce ama bu araştırmanın sonucunda senin daha önce farketmeksizin şeyler ortaya çıkabilir ki bence çıkacaktır kırk yasinda bir insanın kendisine senin yaşında birini seçmesi pek karşılaşılan bir durum değil ama bu yaşta kizlar daha kolay ikna edilebiliyorlar bu yüzden bile seninle bir ilişki başlatmıs olabilir otuzlu yaşında bir kadın böyle bir ilişkiye daha temkinli yaklasacaktir çünkü. bir firsatcida olabilir veya belkide gerçekten sana aşık olmuştur ama mutlaka bunu bunu birileriyle paylasman lazim
Soran+1 yılKuzenlerim den başlamayı düşünüyorum teşekkür ederim
- +1 yıl
Kaldı ki seninyasinda bir genç hanımın mutlaka kendi ayakları üzerinde durabilmesi gerekir hayatta kendinden başka kimseye hayatını teslim edecek kadar güvenme evlilik çok zor öyle sanıldığı gibi romantik birşey değil bu yaşta okul okumak gezmek arkadaşlarında eğlenmek filort etmek falan varken kendini hemen evlilik yükünün altına sokma
Soran+1 yılO da ben liseyi bitirince evlenelim üniversiteyi hem öyleokursun diyor
- +1 yıl
Ya inanma o is öyle olmaz alacak seni dicekki hadi benim yaşım geciyo çocuk yapalım al bir hamilelik çocuk doğacak iki yıl başından ayrılmayacan okula çocuk olmasa okula gidecek geleceb evde yemek temizlik kocanın istekleri hiç uğraşma ne acelesi var yasa hayatini
Soran+1 yılBilemedim ki ya söz verdi okuyacaksın hayatına karışmayacağım diyor ama yine de bilemedim
- +1 yıl
Ya canım sana bişey anlatayım ben öğretmenim lise de ogrencime karneyi verdik üç gün sonra yaşını doldurdu kırkı yaşında bibadama kacti adamda evlenmiş boşanmış ki de kızı var ogrencimde o kadar basariliy di ki inanamadik niye yaptın kızım diye sordum hocam aşık oldummkalbimin sesini dinledim dedi okucam hocam zaten beni destekliyo dedi ama o işler öyle olmadı sonra hamile kaldı okula gidemedi kızın aliesi kızı reddetti kocasına yüz buldu kiiz destekleyen kimse yok ya arkasında kimse yok başladı kızı ezmeye çocuğu büyüt sonra gidersinler falan gidemedi sonra işte bide dayak falan başladı yani diyeceğim o ki bu adamlar feleğin çemberinden geçmiş adamlar güvenme hemen
Soran+1 yılYya 😔 Peki sonra aldı şimdi ne yapıyor o kız
+1 yılDaha 19 yaşında evlilik düşünmene mi yoksa aranda 20 yaş olan biriyle evlenmek istemene mi hangisine şaşırayım bilemedim jdjsjsjsj
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılBaban yaşındaki adama "aşkoom" demek ne kadar iğrenç bir durum yoktur herhalde. Yarın bir gün hamile de kalırsın. Gençliğinin en güzel zamanlarında o kart zamparadan ayrılmak isteyeceksin. Çocuğunla genç yaşta "dul" damgası yiyerek ortada kalırsın.
00 Yorumla5 yaş fark olsa anlarım da bence olumlu bakmazlar
benim eşim 39 ben ise 45 yaşındayım böyle olsa sorun olmaz01 Yorumla- +1 yıl
Aa kadın kocasından büyük çıktı vay be
Elbette olumsuz !
Birbirinizi seviyor olabilirsiniz ama aşk her şey değildir. Arada ki yaş farkı çok fazla herşeyi enine boyuna düşün derim sana :)00 Yorumla
+1 yılAnnenden büyük olduğuna yemin edebilirim ama kanıtlayamam
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 13,7b cevap paylaştı. 40 Yaşına geldiğinde kocanı kesin aldatırsın. Bunu düşündünmü. Belkide 35 yaşına geldiğinde aldatırsın
00 Yorumla
+1 yılKarşı çıkarlar bence ki haklılar da amcan yaşında adam ile ne işin var?
00 Yorumla
+1 yılAranızda çok fazla yaş farkı var aileniz pek olumlu bakmayabilir doğal olarak
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 478 cevap paylaştı.
+1 yılTamam erkeğin olgunu iyidir denir de bu olgunluktan bir tık fazla kaçmış gibi
00 Yorumla
+1 yıl20 yaş nedir ya senin 2 ömrünü yaşamış üstüne üstlük yaşlı o. 🤦♀️ nesine aşık oldun allasen?
00 Yorumla
+1 yılYok artık. Yaş farkına bak be. Akıl dışı yav. Allah korusun.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.
+1 yılBaban yaşında ben olsam ben de tepki gösteririm. Bu sizden bu kadar büyük adamlarda ne buluyorsunuz?
00 Yorumla
+1 yılEvlenmek için çok gençsin. Ne bu acele? Bir de aranızda çok yaş farkı var. Yine de kendin bilirsin
01 Yorumla- +1 yıl
Yaş farkını geçtim. Bir de adam boşanmış. Bir de o yaş kategorisindeki adamlar sahtekar oluyor. Çok saf bir kızsın gercekten. Ben olsam evlenmek nedir yüzüne bile bakmam.
+1 yılyuh derler basarlar bi tokadi babanla mi evleniyorsun kzi
00 Yorumla
+1 yılÜlkenin maddi durumunu bu sorudan anlayabilirsiniz yakında 50 olur o yaş
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılOnun seni kullanmadığına emin ol önce. Lise son sınıftayim demişsin ben bile 17 yaşındaki kıza yanasmiyorum sapik olmadığına emin misin?
00 Yorumlaevlenmeden önce mutlaka bir mesleğiniz olsun. çalışın veya çalışmayın ama yapabileceğiniz bir meslek olmadan evlenmeyin.
30 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAllah akıl dağıtıyor yukardan sen şemsiye tutuyorsun
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAilene söyleme onun yaşını ama değer mi kanka yani nesi çekti ki seni anlamadım
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılyanı direk emeklı bı ögretmenle evlenseydın yanı senın ıcın sorun yoksa tabıkı olmaz ama yınede arada 10 yas olsa normal ama sende eşşegın kulagına su kaçırmıısn yanı
11 Yorumla- +1 yıl
Hahaha usta ya
Evet 39 yaşındaki adamla evlenmeyi takmamış ailesinin ne diyeceğini takmış var buraya damlamış arkadaşımız, umarım trolldür
10 Yorumla
+1 yıl35-40 yaş arası evli bu insanlar yalan konusunda çok profesyonel olmuş durumda. Dikkat et dikkat
13 Yorumla
Soran+1 yılEvde değil boşanmış
- +1 yıl
Herkes yalan söyler. dr house
- +1 yıl
Ya sana da güncellemeye de ha
+1 yılSaçmalama kızım ya bırak desek sanmi dinleyeceksiniz
10 YorumlaOha cocogu unut sen yapamazsinsiz testesteron seviyoesi dusutir ve kalk
...00 Yorumla
+1 yılŞu an belki bir sorun yok fakat ilerde cok zorlanirsin yas farkindan dolayi unut gitsin.
00 Yorumla
+1 yılBir de evlenecez demesi yok mu 😂
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,6b cevap paylaştı.
+1 yılNe kadar da uyumlu bir çift. s
20 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 399 cevap paylaştı. Pişman olacağına yemin edebilirim ama kanıtlayamam
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 27b cevap paylaştı.
+1 yılçocuk mesleğini eline almadan evlenme.
10 Yorumla Oha bu kadar yokluktamısın
10 Yorumla
+1 yılailen muhtemelen hayır diyecektir
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 7,9b cevap paylaştı.
+1 yılBabanla evlensen daha iyi
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 11b cevap paylaştı.
+1 yılOna baba diyeceğini söyle sadece ailene...😅
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Çok fazla yaş farkı var ya
00 Yorumla20 yaş? olumlu bakacaklarını düşünmüyorum
00 Yorumla
+1 yılOn sene sonra 50 yaşında olacak iyice yaşlanır
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 650 cevap paylaştı. Büyük bir ihtimalle karşı çıkacaklardır.
00 Yorumla
+1 yılYav git gide igrenclestiniz baban yaşında adam
00 Yorumla
+1 yıl:D :D :D acının tatlı tebessümü
00 Yorumla
+1 yılBabanla kanka olurlar ne güzel kdkf
00 Yorumla
+1 yılEsra Erol.. loading...
00 Yorumla
+1 yılOlumlu tepki almazsın
00 Yorumla
+1 yılBir pedo vakası daha
50 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBabanın arkadaşı sanırım
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 732 cevap paylaştı.
+1 yılBence puan toplamak için sorulmuş hayali bir soru.
11 Yorumla- +1 yıl
Gizliden puan toplayabiliyorlar artık doğru ilk güncellemesinden belli
Gizli Üye(25-29)+1 yılBaban yaşında tekrar düşün
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılbaban yaşında adam yuhh bee
00 Yorumla
+1 yılbaban yaşında ag
10 YorumlaYalan sorular sorma milleti de yorma
10 Yorumla- Devamını Gör (20)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer