Flörtüm konuşmak istiyor ama ev müsait değil, ne yapabilirim?

5 kişilik bir evde yaşıyorum, (annem/babam/kardeşim/dedem) her oda da insan var ve ben telefonda konuşmaktan çekiniyorum..

O da haklı olarak istiyor, hayır deyince de kırılıyor..
Ne yapacağımı bilmiyorum.. Daha görüşmedik, telefonla da görüşmedik.

Ne yapabilirim? Hiç daha önce bu tarz şeyler yaşamadım :)
Güncellemeler
+1 yıl
Hep erteledim, anlayışlı davrandı ama yine de..
Flörtüm konuşmak istiyor ama ev müsait değil, ne yapabilirim?
Cevapla