Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada 1 ay önce kapattı son görülmesini ve biz ayrıldığımızda ben ınstagram hesabımı kapattım 2-3 gün sonra oda kapattı ki kapatacak bir insan değil ben ınstagramı açtım hala onun hesabı kapalı 🤣 1 aydır giriyordu çok girmeyen çocuk şimdi çok girmiyor telegram da son görülme açık oradada çok aktif değil neden nolur yardım edin kafama çok takıldı
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Sana kendini merak ettirme taktigi uyguluyo olabilir. Sakin ha bu tuzaga düsme
Olabilir ama bence umudunu kesti ☺️
olabilir de insanlar farklı tepkiler verebiliyor bazen
Nasıl yani ☺️
yani bilmiyorum belki bir şey yaşadı telefondan uzaklaştı ona sormak lazım :)
Yani arada giriyor tabi ama ilk ayrıldığımız gibi değil bu arada ilk ayrıldığımızda hiç çıkmazdı hatta sevgiliyken bile bu kadar aktif görmemiştim ahahahah
Seni unutmuş ve sevgili yapmış olmasın?
Neden aktif değil o zaman ki?
Valla ona sormak lazım.. amacın ne evladım diye 😁 belki meşgul olduğu bir işi var. ya da farklı bi uygulamada takılıyor. Yeni bi fake hesap açmıştır
Ya whatsappa çok giren biri değildi zaten biz ayrılınca çok girmeye başladı özellikle ben aktifsem çok duruyordu 🤣 1buçuk ay sonra girmeyi bitirdi çok nadir giriyor ve son görülmesi gitti ya numaramı sildi benden umudunu kesti ya da merakta bırakıyor çözemedim
Wp ye çok giren biri değil ise
Ayrılık sonrası ki merak wp ye girme sebebiydi.
Bi yerden sonra artık bu duruma alışınca da düğüm koptu. Merakta bırakacak olsa böyle yapmazdı. Umudu kesti diyebiliriz
Bende öyle düşündüm aynı kafadan olmamıza sevindim ahahahah
Eyvallah reis flglfhdh
Mücadeleye devam
🤣🤣🤣
🤣
bi şeyi merak ediyorum nerde yaşıyosun?
İzmir neden sordun?
bi şey daha sorabilir miyim adı hangi harfle başlıyo?
Kimin benim mi onun mu
onun
E harfi
altta yorumunda gördüm de özel harekat falan demişin ondan sordum benimde konuştuğum biri vardı da lan acaba o mu diye öylesine bi evham yaptım ljdfşsdf
Sen nerde yaşıyorsun ahahhaha
İstanbul ldjfşds sen
ay pardon kafa gitti izmirde yaşıyon zaten ldjfşsddsgvdfgsd
Ama İstanbullu oda ahahahhaha
lsdjfşlsdjfşlsjf iyi bareee
Seninkinin adı ne bak bende evham yaptım kız
b ama benden haberi yok lkdşfgfdgdfgf
platonik
Tamam sorun yok ahahahha
Hayır sana bb demiş
Nasıl Bb demiş aç onu biraz ahahhaha
Yeni birini bulmuştur veya unutmuştur
Yeni birini bulmuşsa neden aktif değil?
Sıkılmıştırrr hayattan :(
Ne diyorsun ya mdkdkdkd
Mesaj atanı yoktur
Biz ayrılınca sürekli çevrimiçiydi Özal harekat bide çok zamanı olan biri değil ama çıkmıyordu birden kesti 1 ay sonra girmiyor ve son görülmesini kapattı benim numaramı da silmemişti son görülme kapalı şu an sildi mi bilmiyorum ama hiç girmiyor onu biliyorum
Evet öyle
Hangi oda? 2+1 mi