Sevgilimle buluşmak istiyorum lakin hafta sonları Pandemi den dolayı bulaşamıyoruz. Hafta içi buluşalım diyoruz ama bu seferde nerede buluşacağız. Kafeler, sinema, restaurantlar, lunapark... Çoğu bir çok yer kapali 😑
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Hava da soğuk buluşmayın bence
Havalar ısınınca buluşalım dedi. Ben 1 2 ay diyince kendisi 1 2 ay seni görmeyecek miyim diyor. Ve bu hafta ikimizin çalışma saatleri aynı olduğu için buluşalım dedik.
evde buluşabilirsiniz
Evde buluşmama kararı aldık. Baş başa bir evde kalınca mutlaka bir şey olacağı için ve önceki buluşmamızda bu konuda yakınlaşma oldu az çok. O yüzden ev dışında aktivite olarak birlikte zaman geçireceğimiz bir şey olsun istiyoruz.
sevgili ile yakınlaşma olmasındaki zarar ne
Ben bunu evlenince yapalım diyorum o da bu konuda saygı duyuyor. Geçen buluşmamızda bu konuda zorlandığını davranışlarından anladim. Kendisi de itiraf etti. Ve o gün bende irademe hakim olamam diye korkmuştum bu yüzden başka yer de buluşalım dedik. Ikimiz evlenmek istiyoruz lakin ailem erkek arkadaşımla evlenmeme izin verecek mi bilmiyorum. Babamın izin vereceğini hiç düşünmüyorum 😑😑 ne olacak halimiz bilmiyorum. Ikimizde 25 yaşındayız.
sen dertliymişsin gibi geldi bana baya bi. neden öyle düşünüyorsun peki?
Babamın kriterlerine uymuyor. Babam bu konuda ırkçı davranıyor. Evlendigim kişinin kürt olmasını istemiyor ve meslek sahibi olmasını istiyor. Erkek arkadaşım üniversiteyi yarıda bıraktı. Bu yüzden iyi bir işi yok. Anne ve babasi ayrı ayrılmışlar (Babası aldatmış ve başka bir ailesi var) ona maddi konuda yardım edecek birisi yok. Erkek arkadaşıma iyi maaş alabileceği meslekleri söylüyorum ona göre sınava girmesini söylüyorum ama o da istemiyor o mesleği. Yurt dışına gitmek istedi 1 2 sene. Orada akrabası varmış. Lakin pandemi ve mutasyon yüzünden gidemiyor. Geç gitse de geldigin de ben 28 29 yaşında olacağım o zamana kadar da ailem beni tutar mı evde bilmiyorum. Iyi bir mesleği olsaydı bir şekilde ailemi ikna ederim ama şimdi çıkarsam hayır diyeceklerinden eminim. Ne olacagiz hiç bilmiyorum. Ondan başkasıyla olmakta istemiyorum. Üni yıllarından beri onu ilk gördüğümden beri seviyorum.
Hımmmm ama yani işin olmaması düzgün, üstüne üniversite bitirmemesi çok büyük dezavantajlar. Babanı ikna etmen şu durumda baya zor gerçekten ya. Üstüne ırk ve aile durumu da çok zor. Sence oluru var mı?
Oluru yok biliyorum ama ondan başkasını sevmekte istemiyorum. Ona ailemin meslek konusunda çok kafaya taktığını söyledim bu konuda bir şeyler yapmasını söyledim. Eğer bunu halledersek bir şekilde diğerlerini bir şekilde hallettirebilirim.
Ben bu kadar olumsuzluk varken baya zor gördüm yani. Çünkü sayısı çok fazla yani sanki baya zorluyorsun gibi
Evet ama ne yapayım onu ilk gördüğümden beri çok seviyorum.
Alışkanlık olmadığına emin misin? İyi anlaşıyor musunuz
İyi anlaşıyoruz ortak zevklerimiz aynı. Üni yıllarında hep birlikte takilirdik. Sonra ne olduysa ayrı kaldik birbirimizden ve aradan 2 3 yıl sonra tekrar bir araya geldik. Eskiden en yakin arkadaşımdı.
O zaman üzücü tabi oldukça böyle bir ilişkinin de bitmesi yazık olur ama olumsuzlukların giderilmesi de şart
Annem 3 4 yıl önce erkek arkadaşımı görmüştü. Ve beğenmişti. Iyi mesleği olsa annem izin verir ama babam kürt olmasın diyip durmasını anlamıyorum. Çevresinde bir kaç insanın davranışlarını gördü diye herkesi öyle zannediyor. Ve gel gelelim iyi mesleği olmalı. Ben kendi mesleğimi yapamiyorum bir yerde çalışıyorum ama geçici. Onun iyi bir iş bulması lazım benim de öyle. Polislik, subaylık sınavlarına girmesini söylüyorum ama o girmiyor. Abisi astsubay oldu. Kendisi de girse cok iyi olacak. Bende işe girersem o zaman geçim sorunu yaşamayiz. Ama ikimizde asgari ücretle çalışırsak çok zor. Hele ki kirada kalırsak.
peki yani hiç mi yanaşmıyor senin bu tekliflerine gerçekten iş anlamında ya da meslek anlamında? kendi hayallerinin peşinden mi gitmeyi daha uygun buluyor
Dedigim tekliflere yanaşmiyor. Okulu da tamamlamiyor. Şu siralar borsa işine takmış durumda. Yurt dışı için birikmiş parası var. Ama evlenmek için yeteri kadar değil ve iyi iş bulması lazım. Polislik ve subaylık dışında ne iş yapabilir bilmiyorum. Okulu bari bitirseydi az çok program öğrenseydi beyaz yaka da işe girerdi kendisinin özgüveni çok yüksek ve konuşkan biri. Benim gibi sessiz biri değil. Ben sessiz duygusal ve çekingen olduğum için kendi işimi yapamiyorum aynı zamanda torpil ve tecrübe eksikliğinden. O bir şekilde girerdi. Ama bunun için bir şey yapmıyor.
ama bu şekilde de aranızda problemler artmaya başlar gitgide. bir noktadan sonra kavga eden hale gelirsiniz e zaten yaşlarınız da küçük değil öyle nereye kadar böyle devam edecek bu durumu da düşünmek lazım
Biliyorum ama onu kaybetmek istemiyorum. Onunla çok iyi anlasiyoruz ben şimdiye kadar kimseyle bu kadar iyi anlaşmadım. Ve onun yanında kendimi çok rahat hissediyorum. Normalde çok çekingen biriyim onun yanında kendimi güvende ve rahat hissediyorum.
yakınlaşmak istememenin sebebi de ilerideki ilişkinize olan güvensizlik mi?
Güvensizlik değil. Onunla evlenecek miyim hiç bilmiyorum. Gel gelelim ilerisi olsa bile yine de yakinlaşmam. Ama erkek arkadaşımla az da olsa geçen yakınlaştik normalde bunu yapacak biri değilim. Öpüşmedik ya da beni çıplak vs görmedi. Onunla aynı yatakta sarıldık. Sonra biraz ileri gitmek istedi. Üstüme çıkıp kıyafetli halde sürtünmeye başladı. Ben zevk aldigimi görünce korktum o yüzden vazgeçtim. Kendimi kötü hissettiğim için vazgeçtim. Çünkü ilerisi olacak mı bilmiyorum erkek arkadaşımla. Bu yüzden o gun de sonra evde bulusmamaya karar verdik. Çünkü o da zorlanıyordu bir şeyler yaşamamak konusunda. Bana söz verdiği için zorlandı. Bende onu istiyorum ama ilişki konusunda evlenince yapmak istiyorum öpüşme konusunda da öyle. Şimdiye kadar kimseyi öpmedim.
şunu söyleyim ilişkiniz bu kadar belirsizken bir de üstüne bu anlamda uzak durmanız size çok fazla negatif etki yapacaktır ikiniz de istediğiniz halde uzak durmanızdan bahsediyorum. Hem fiziksel yakınlık yok, duygusal olarak da geleceğe dair güvensizlik ki üstüne bu durum yıpratıcı bir hal de alacaktır gerçekten aşırı derecede fazla zorlayıcı olacaktır
Evet ama fiziksel yakınlık olsa bile ortadaki sorun çözülmediği sürece yine üzüleceğiz. Sorun o ortaki sorunu kaldırmak.
tabii ki öyle. ama bu durum sadece şiddetlendirecektir. hani kaçış noktanız yok şu an sizin patlamaya hazır bir olay var ortada bana göre
Bu durumdan çıkamaz miyiz? Ortaki sorunu nasıl kalkabilir.
öncelikle ya o istediğin gibi bir iş bulacak ya da sen isteklerinden vazgeçip onu böyle kabul edeceksin. buna ek olarak fiziksel olarak bu kadar uzak durmayacaksınız
Ben onu kabul etsem bile ailem kabul etmiyor. Ailemi ikna etmem için de onun bir şeyler yapması gerekiyor.
işte yani aileni de reddedemeyeceğine göre ya onları ikna edeceksin ya sevgilini
Çok şey var söyleyemem
Ev dışında farklı bir yer olmasını istiyoruz.