Yalnızlık Allaha mahsustur sözüne katılıyor musunuz?

Bence hayat yalnızkende güzel ama, haberlere baktığımda insanlar özellikle 50 60 yaşlarında falan olduklarında adeta arabalarına sokak köşelerine evlenecek birini arıyorum diye ilan veriyor.

Ben bazen bu durumu düşünmüyor değilim acaba benim başımada gelir mi diye.

Ama biliyorsunuz evlenincede evliliğin devam edeceğinin ya da ölene kadar beraber yaşlanacağınızın garantiside yok.

Sizce neolacak bu durumda bilgisi olan yazarsa sevinirim.
Yalnızlık Allaha mahsustur sözüne katılıyor musunuz?
Cevapla