İyi ki kızım/erkeğim dediğiniz bir kaç nedeniniz?

İyi ki erkeğim çünkü relg sancısı çekmiyorum🙏
Güncellemeler
+1 yıl
Bu kadar mı yorum var
Güncellemeler
+1 yıl
Kızlar neden yazmıyor
İyi ki kızım/erkeğim dediğiniz bir kaç nedeniniz?
Cevapla