
Çok uzunca veya kısaca bir detay yazmaya gerek var mı bilmiyorum soru gayet açık ve netken; "Değersiz hissettirenin peşinden sırf seviyorum diye gider misin?"

oscar wilde kimisi geldigi yeri mutlu eder... kimisi terk ettigi yeri der.. edepali ata da gidenin degil gitmeyenin ardindan aglanmali.. gideninde gitti yerden devam etmeli der... birini cok sevebilirim ama degerlerimi ve durusumu bozamam.. sarildigim beden oldugu halde kendimi hala yalniz hissediyorsam o iliski de durmanin mantigi yok.. seven insan cok sey istemez ama en azindan saygi ve samimiyet olmali.. hayir ben gitmem.. o gidebilir.. uzagimda olani o uzaklarda birakirim.. sonra yeniden hayatima devam ederim.. kimsenin havasi benim saclarimi bozmaz...
Hangi sevgi değersizlik hissini görünmez kılacak kadar büyük ve önemli olabilir ki?
Değer görmek en büyük sevgi göstergesidir.
Körleştiğim bir ilişkide sevgiden çok bağımlılık ve saplantı vardır benim için.
Cevap
11Cevap
Hayır beni değersiz hissettirenle işim olmaz, sevsem dahi.
gittim. hayatimin en igrenc 2 doneminden biriydi. sevmek olmuyo o, saplanti-bagimlilik gibi bisey oluyo.
Hayır, gitmem.
Eğer gidilirse kendini kıymete bindirir.
Buna lüzum yok.
Değersiz hissettiren sevmiyordur. Kendime bu kötülüğü yapmam.
Psikologlara göre insan en çok kendini istemeyeni istermiş ama ben istemem.
Gurursuz olmak kadar kötü birsey yok insan sevilmediği yerde durmamalı
Değersiz hissettiriyorsa öyle içimde delice bir sevgi olmaz ki. Ters yönde koşarım.
Hayır, ben ona kendini vazgeçilmez hissettirdikçe o beni değersiz hissettirmeye devam edecektir...
Hayır, ben ona kendini vazgeçilmez hissettirdikçe o beni değersiz hissettirmeye devam edecektir.
Hayır. Seni uzaktan sevmeeeeek aşkların eeen güzeliii diye bi şarkı vardı di mi :)
Kendimi harcamam kimse için.
Gitmem inatçı keçiyim ben
Bi süre sonra gitmem artık
Gitmem giden de ya saftır ya da gözü kördür
Gitmem
Gitmem
Kız değilim gitmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar