Sevgilim 14 Şubat 'ta birşey yapmayacak kesin çok üzüldüm sizce napmaliyim?

Ben aslında o kadar önemseyen briisi degilim 14 subat falan ama ilk 14 subatimiz olucak nerdeyse1 yildir sevgiliyiz ve bana hic hediye almadi doğum günüm nisanda o zaman birsey yapacagini düşünüyorum ama bugünde ne bileyim birsey bekliyorum açıkçası oyle iltifatlar edip pohpohlayan birisi hic değil bazen cok nadir söyler öyle seyleri ama sevgisini hissettirir bnde 14 subatta hani ne bileyim bi birsey bekliyordum aslinda ama ne adresim var ne baska birsey hediye alıp gönderme ihtimali sıfır üzüldüm yani sizce hatirlatayimmi birsey diyeyim mi 14 Şubat için ya da ne diyeyim
Sevgilim 14 Şubat 'ta birşey yapmayacak kesin çok üzüldüm sizce napmaliyim?
Cevapla