Varsa bugünün hürmetine sitemlerinizi yardırabilirsiniz))))))))
Ap’tal apt’al ap’tal


Bu ne ki seninle olmak istediklerim yanında...
Ama sen anlamadın, anlamak istemedin...
Anla dedikçe kulaklarını tıkadın hep.
Sen kar tanesi serinliğinde uçuşurken içimde,
Buz kütlesi olmayı tercih ettin. Üşüttüün...
Dediğim biri var evet.
Ama görür mü, duyar mı, anlar mı? Bilmem...
Anlamsız kaprislerle kendisini mutsuz etmeyi başaran bir sevgilim vardı. Aslında benden ayrıldığı için çok pişman olduğunu bilmeme rağmen ben de ona dönmedim.
İyi yapmışsınız 😁
Gerçekten bir hanımefendiden onu duymak beni mutlu etti
"Bunu duymak"😊
Var ama öyle demiyorum, sadece saygı gösteriyorum... Kimi zaman Olmaz, ... Anlayışlı olma yaşlarımdayım...
Rica ederim
Evet
Evet var öyle bir aptal..
Teşekkür ederim
Rica ederim
Cevap
42Cevap

şöyle olabilirdik :D :D
İyi ki olmamışsınız 😂
:D bu gidilen yol yol değil :D
Yok yahu?
Leyla olsun istemem kimse bana, kıyamam çektiği acıya.
Zalim mi seveyim, acı çektirsin bana, ben kadar adem, ben kadar aşık, ben kadar yalnız ama alışmışlık olaydı, yeterdi🙂
Hayır, yok..
Hem uyurdum ben böyle bir yatakta kısa süre içinde..
Sen?
Ben..
Öyle biri olmadı..
Yani çok şey kaçırdın gibi..
Çünkü her şeyi benimle doya doya yaşamış ve bitmiştir.

Aptal
tv ye ibo showu shoplamış işsizin biri nerden mi anladım tv nin camdaki yansıması uymuyor :D
İncelemediğin detay kaldı mı? 😱😂
kadında string tanga var başka detay ister misin :D
İsterim 😂
o bina büyük ihtimal akıllı daire camlar kumandalı buzlanma veya ona benzer bir şey ile açılıp kapanıyor, bu kadar çok şeyi nerden mi bildim :D
Nerden? 😳
jigoloyum ne tecrübeler neler gördüm kafam cin gibi :D
Ne kadar para alıyorsun?
talebe isteklere göre değişiyor
Katarsisten bir jigolonun interviewsunu izlemiştim. Duygusal olarak mahvolmuş gibiydi. Yol yakınken dön))))
çok geç :)
Hayır yok. Karşılıklı olarak böyle olmak istediğimiz herkesle olduk. Olamadiklarimiza da aptal demem. Hakli Sebeplerimiz varmıştır. 😂😂😂
Ben ibo sov sevmiyom, tarih belgeselleri var guzel oluyo
Aklımda biri yok ama öyle sarılarak uzanıp bir şeyler izleyeceğim bir kadınım olsun isterim
😂😂Var tabi ki ama susmak hakkımı kullanmak istiyorum.
Aptal demem öyle biri olsa da. Aşkta ciddiyet önemli laubali olmadan.
Soruna gelirsek şu an yok
olabilir de olmayabilir de
Eşim var malesef odunun tekidir kıymet bilmez kendisi
Bazen ne kaybetigimizi bilmeyiz çokmu egoluyuz acaba
Yok olur ise yazarım.
Hep olur zaten aklımda. Ama bu programla değil :)
Var. Treni kacırdı artık imkansız
Yok, olsaydı zaten o aptal elimden kurtulamazdı :)
Yok içimde kalan, kimi istediysem elde ettim🤭🥰
Yok malasef :D
Çok oldu ve neticesinde eşim ve kızımla öyleyim
Kesinlikle boyle olmazdık ahhaah 😂
Mümkünse ibo izlemeyelim
evet var
Kim? 😁
belki bilmem ama yok ya benden bi bok olmaz
Yok, uzun zamandır da olmadı
Ah güzel. kiz nereye gittin
İbo show mu cidden...
😂 😂
Harbi romantik ortam 😉
Nedense gidenin arkasından hiç ağlama huyum yok
İyiki değilmişiz bu ne arkadaş izlediklerine bak
Kimin olmazki
malesef
herhangi biri yok.
Olmaz mı var tabi ki
Kimse yok
Tobe tobe
Hayır.
Vardi gitti
İyiyiz böyle
Yok.
evet var..
Hayır yok malesef
Sen varsın
Var tabii
O kwndini biliyor
Hayır yok
böyle olup naapcan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?