Kocam rakip mi görüyor, ezik mi hissediyor, küçük mü görüyor?

Bir fikir sunarım..
Uygular.
Daha sonraları sohbet esnasında, biri demişti şöyle yapmak iyi geliyor.. gibisinden diyor.
" Onu benden duydun ilk. Ben söyledim ya sana. Deneyelim falan demiştin " diyorum. Hıı öyle mi diyor.
Başka zamanlar, benim söylediğimi yok sayarak, bir yerde okumuştum gibisinden yine dediğimi diyor bana.
Bir espri söylüyorum.
Oo sağlammış.
Yazayım diyor.
Benim dediğimi de bari diyorum. Kendisinin gibi satıyor...
İnsan seçimlerini, karakter analizi gibi bir şey yapması gerektiğini söyledi bana.
Proje sundum. Oteldeydik.
Şuradan, kişilerin şu şu tercihlerinden rahatlıkla karakter ve kişilik tarz analizi yapabilirsin diye sundum.
"Oo yaratıcı.
Ben de böyle bir şey düşünüyodum zaten" dedi.
Hemen ark. la paylaşayım dedi.
Başka zaman da, biri şöyle demişti diyor.
"O bendim, nasıl unuttun " diyorum.
Yani beni niye bir türlü dahil etmiyor.
Beğendiği fikirleri , bana neden konduramıyor?
Güncellemeler
+1 yıl
Teşekkürler arkadaşlar. Üstün olma çabaları, eziklik ve eşini değersizleştirme çabalarıyla birlikte hafıza zayıflığı olduğuna kanaat ettim.
Güncellemeler
+1 yıl
Yine yaptı. Kurulan bir şeyin , asıl kurulmuş olma nedenini söyledim. "Ondan değildir internetten bak bi " dedi. Sonra da internette yazmıyor diyip okuyunca, dediğimin aynısını diyip, "bence bundan dolayı" dedi. 😂 Ve çokkk ciddiydi. Şaka mı yapıyosun. Kurduğum aynı cümleyi kurdun dedim. Bön bön baktı. Kocam şaka gibi. Bu kötü şakayı bana kim yaptı...🙄
Kocam rakip mi görüyor, ezik mi hissediyor, küçük mü görüyor?
Cevapla