oğluma Ateş ismini koymak istiyorum umarım çocuklarım hayırlı ise olur
Çocuğunuz olsa adını ne koyardınız ve kaç çocuk istiyorsunuz?
oğluma Ateş ismini koymak istiyorum umarım çocuklarım hayırlı ise olur
Sağlık sorunumdan dolayı o günleri göremeyeceğim. Ama hayatımı adayacağım bir kızım olsun isterdim.. adını bernis koyardım. Anlamı baharda açan ilk tomurcuk 🙂🙂
umarım en kısa zamanda sağlığına kavuşursun burada da kızımla ben nasılız diye sorarsın 🙏🏻
Cevap
6Cevap
2 çocuk olsa iyi hatta ikiz olsun isterim zaten ikiz tekiyim ama biz de ikiz teki düşüyor ya
bende ikiz istiyorummm😌😌😌😌
Umay ve Mustafa düşünüyorum Şu an ikinci isim de istiyorum mustafaya onu da babası sòyler olur biter
Kesinlikle kökeni arapça ya da farsça olmayacak buna eminim.
Adını Engin koyacam ki babası zengin olsun jskskskensk
Oğlum olursa Çağdaş koymak isterdim.
Kız için de Narin hoşuma gidiyor.
4 çocuk hayalim vardı 2 kız 2 erkek isimleri de hazırdı
2 çocuk, Berkcan koyardım ismini çocuk addan dolayı sıkıntı yaşamaz en azından ortamlarda
Kızım olursa alina, oğlum olursa aslan veya gece
alina çok güzelmiş umarım istediğin şekilde hayatın olur🙏🏻
Hayırlısı
4 çocuk istiyorum 1 tane oldu ☺
Anne olmak istemiyorum.
Erkek ateş
Kız rüya
Tuğçe
Çocuk düşünmüyorum
Türk ismi
Oğuz 2
Geçti artık benden diyorum, bu yaştan sonra
Evren
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?