Sevgilim benden 7 yaş büyük, kendimi yetersiz hissediyorum. Bunu nasıl aşabilirim?

Benden 7 yaş büyük, o her şeyi yaşamış ben geç kalmışım gibi hissediyorum. O bunu sorun etmiyor galiba çünkü etse birlikte olmazdık. Ama ben onun geçmişini falan düşününce çok toy hissediyorum. Nasıl düzeltebilirim bu durumu?
Sevgilim benden 7 yaş büyük, kendimi yetersiz hissediyorum. Bunu nasıl aşabilirim?
Cevapla