Oturarak işeyen erkekler sadece önü mü açıyorsunuz?

Sorum şu oturarak işerken kızlar gibi kıyafeti tam çekiyormusunuz yoksa sadece ön tarafı cekip şeyi çıkarıp mı işiyorsunuz?
Oturarak işeyen erkekler sadece önü mü açıyorsunuz?
Cevapla