Aşk İlişkileri Sevgilimle aynı mahalledeyiz😅3-4 ayda bir buluşuyoruz uzak mesafe ilişkisi mi? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 02 Yapay Zekaya Sor Biz şimdi uzak mesafe ilişkisi mi yaşıyoruz anlamadım Güncellemeler+1 yıl Arkadaşlar babam çok katı dışarıya çıkamıyorum bazen çarşıya falan çıkınca ayak üstü birbirimizi görüyoruz:( Sevgilimle aynı mahalledeyiz😅3-4 ayda bir buluşuyoruz uzak mesafe ilişkisi mi? Cevapla İlişki Soruları Sevgili Soruları Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
OnurcanANK Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 94% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 4,4b cevap paylaştı. Evet malesef bayağı uzak bir ilişki 😂 neden peki bu durum? 1 2 Yorumla Soran +1 yıl Evden çıktığım yok. babam çok katı arada bir pazara çıkarken ancak buluşabiliyorum o da ayak üstü🙄 Yorumla OnurcanANK +1 yıl Eğer gerçekten birbiriniz için önemliyseniz bu size yetmesede. Mutlu olursunuz bu senin babanın suçu Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Keşke benimde üzümlü kekim her zaman yanimda olsa😞😞 1 8 Yorumla Soran +1 yıl Kıyamam ya elbet bir gün olur Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Keşke ama nerde sadece obur dünyada beni seyretmeyle geciriyordur 😭😭😭 onu çok özledim Yorumla Soran +1 yıl Öbür dünya derken Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Gözümün önünde trafik kazasından öldü Yorumla Soran +1 yıl Aa gerçekten mi çok üzüldüm allah rahmet eylesin Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Sağol sevdiğin cagizin kıymetini iyi bil Yorumla Soran +1 yıl Benim değil kız kardeşimin sevgilisi😅 benimki yok sapım Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Hım anladım Yorumla
Yaseminn03 Takip Et Xper 5 Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Ben sevgilimle aynı mahallede olsam 2 günde bir yanında olurdum 😂😂 1 2 Yorumla Soran +1 yıl Nerde işte babam olacak adam yüzünden😒 Yorumla Yaseminn03 +1 yıl O zaman sıkıntı Yorumla
Hayat-İzmir Takip Et Yoda Yaş: 39 +1 yıl ıyıkı 2 mahalle arkanda oturmuyor senede 1 görürdün ozaman 1 0 Yorumla
Burcuuuuu3232 Takip Et Xper 3 Yaş: 27 +1 yıl Psikolojiniz mi bozuk ya millet taaa nerelerden geliyor sevdiğini 1 saat görebilmek için siz bide aynı mahalledeseniz buluşmuyosunuz enteresan 😃 0 0 Yorumla
sapkadaki_kedi Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 98% +1 yıl Bu ne ya sinir bozucu 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Kesinlikle Yorumla
umutymw Takip Et Master Yaş: 29 , eic 30% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 7b cevap paylaştı. Yani hala aranız iyise sıkıntı yok 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Çok iyi. Gayet anlayışlı biri Yorumla umutymw +1 yıl Ozaman sıkıntı yok. Aldatma olasılığı daha fazla ama erkeğin böyle ilişkilerde Yorumla
CatMann Takip Et Xper 6 Yaş: 33 , eic 93% +1 yıl Garip bir Türk çifti daha 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Aynen ya 🙄 Yorumla CatMann +1 yıl Allah kurtarsın Yorumla
Pesimist-Boy- Takip Et Guru Yaş: 33 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. Allah sevgiline sabır versin yazık 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Amin amin Yorumla
Ertann21 Takip Et Yoda Yaş: 32 , eic 93% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. Değerini bilsin özlesin boşver kurcalama çok 😃 0 0 Yorumla
AYŞİM_ECE Takip Et Yoda Yaş: 31 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. öyle olmuş. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Evet malesef bayağı uzak bir ilişki 😂 neden peki bu durum?
Evden çıktığım yok. babam çok katı arada bir pazara çıkarken ancak buluşabiliyorum o da ayak üstü🙄
Eğer gerçekten birbiriniz için önemliyseniz bu size yetmesede. Mutlu olursunuz bu senin babanın suçu
Keşke benimde üzümlü kekim her zaman yanimda olsa😞😞
Kıyamam ya elbet bir gün olur
Keşke ama nerde sadece obur dünyada beni seyretmeyle geciriyordur 😭😭😭 onu çok özledim
Öbür dünya derken
Gözümün önünde trafik kazasından öldü
Aa gerçekten mi çok üzüldüm allah rahmet eylesin
Sağol sevdiğin cagizin kıymetini iyi bil
Benim değil kız kardeşimin sevgilisi😅 benimki yok sapım
Hım anladım
Ben sevgilimle aynı mahallede olsam 2 günde bir yanında olurdum 😂😂
Nerde işte babam olacak adam yüzünden😒
O zaman sıkıntı
ıyıkı 2 mahalle arkanda oturmuyor senede 1 görürdün ozaman
Psikolojiniz mi bozuk ya millet taaa nerelerden geliyor sevdiğini 1 saat görebilmek için siz bide aynı mahalledeseniz buluşmuyosunuz enteresan 😃
Bu ne ya sinir bozucu
Kesinlikle
Yani hala aranız iyise sıkıntı yok
Çok iyi. Gayet anlayışlı biri
Ozaman sıkıntı yok. Aldatma olasılığı daha fazla ama erkeğin böyle ilişkilerde
Garip bir Türk çifti daha
Aynen ya 🙄
Allah kurtarsın
Allah sevgiline sabır versin yazık
Amin amin
Değerini bilsin özlesin boşver kurcalama çok 😃
ağrıdaki istanbuldakiyle buluşuyormuş gibi
Ne garip bir ilişkiniz var. :D
Nasıl bir ilişki öyle o? 😄
öyle olmuş.