16 yaşında 17 ye girecek çok tatlı bir kız. Çok fazla ortak noktamız var. Ama bazen kendisi gibi olmuyor gibi geliyor opera seviyor mesela , bana ağır geliyor bak şunları dinleyeyim diyorum ne açsam beğeniyor gerçekten beğeniyor musun diyorum evet diyor Ne desem teşekkür ediyor. Bu kadar kibar olmana gerek yok diyorum normalde böyle değilim aslında diyor devam ediyor Sanki onu korkutuyor musum gibi. Ama ben yazmazsam arar sorar fakat konuşmalarınızın %90 benim anlatimimdan geçiyor
Güncellemeler
+1 yıl
Diksiyon bozukluğuna için kusura bakmayın Biraz aile baskısı altında kalmış bir kız. Ancak hayalimdeki insan. O kadar çok ortak noktamız var ki bazen şaşıyorum
Flörtum benim yanımda aşırı nazik ve çekingen korkak duruyor kadın neden öyle yapar?
Boş yapma ak git yaşıtlarınla ilgilen utanmıyomusun 23 yaşındayken reşit olmayan bir kızla flört etmeye babası bir duysa varsa tüm sülaleyi toplar g*tünü s*ktirir senin
Güzel kardeşim kız reşit bile değil. Hani aynı yaşlarda olsanız yine mazur görelim ama 6 yaş büyüğüm diyorsun. Kız 20 sen 26 olsan yine eyvallah diyelim ama reşit olmayan bir kızla bu kadar fark fazla.
Aklı yok fikri var hay Allah'ım Devlet memuru gibi takmış bir 18 e comar Sorsan hayatında ortam görmemiş kız eli tutmamış En ufak etkileşimde aşık olan tıp gelmiş ders veriyor
Yasin önemi yok eğer ortamda karşılıklı bir sevgi varsa sorun yoktur Parayla para malsa var iki tarafında rızası varsa bilincliyse kim ne diyebilir O 18 takıntısı sadece devletin doğru işlemesi için yapılmış bir ifade hayatı yasitmiyor
Aslanım senin aşk dediğin şey sana göre sevişmek olabilir ama aşık olmak el tutmak demek değildir. Sevmek gibi kutsal bir duyguyu el tutmaya benzeten insandan mı öğreneceğim? Ayrıca seviyeni bil öyle konuş. Klavye başında atıp tutmakla adam olunmuyor.
Arkadaşlar ben Attila İlhan değilim. Ben size mecbur muyum? Sorunu olan birbirine mesaj atsın. Benim kimseyle sorunum yok bana mesaj da atmayın. Herkese teşekkür ederim, iyi akşamlar.
Eğer bana diyorsan 'hadi ordan gidin lan hepiniz' kısmına benim profilim ile aynı olduğu için 'soran bu iyidi işte' dedim. Yoksa küfür yemek hoşuma falan gitmiyor.
Ben hoşlanmadım. Onu kızlara söyle. Hoşlanan varsa onlara söyle. Ben sadece konuyu uzatmak istemiyorum. Burada sabaha kadar birbirimize küfür etsek de bir yere varamayız. O yüzden tatlı dille ayrılmak istedim. Biz kendi düşüncemizi söyledik ve senin yanında o kızın başına bir şey gelse de karakolluk olsanız polise bile dert anlatamazsın. Yine de sen bilirsin hayat senin hayatın kız kabul ediyorsa bize laf düşmez.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Kanka 2 ay sonra Mahmut abiye bağlar merak etme. O zaman kendi olacaktır. Hep böyle devam etmez.
Hayvansı biri olsam korkuyor dicem
Anlamasi baya zor ya
Mk pedosu Kendi yaşıtlarınla ilgilensene sizin yüzünüzden piyasada kız kalmadı ak
S2r MK vitaminsizi
Seni bi ters tutar düz s2rm piyasaya karışır gidersin
Boş yapma ak git yaşıtlarınla ilgilen utanmıyomusun 23 yaşındayken reşit olmayan bir kızla flört etmeye babası bir duysa varsa tüm sülaleyi toplar g*tünü s*ktirir senin
Cocuk cunku korkar senden tabi ki bir de soruyorsun
Ya sen pedofili misin manyak sapık
Kız 16-17 dedi ama kendi de en fazla 18'dir bence. :D
Yoo 23 yaşındayim 6 yaş fazla değil
6 yaş fazla değil de kız reşit değil olum
@yalvarbarisalim Özür dilerim haklıymışsın. :D Adam sübyancı çıktı.
@yalvarbarisalim Yalvarırım affet! Ne olur affet ya. Tamam da basit bir hataydı çok büyütüyorsun. Lütfen affet artık! :D
Lan ne yapıyoruz sanki altı üstü flört ediyoruz pedofili ile ne alakası var andaval misiniz
Evet ne alakası var 6 yaşta çok değil ki
Güzel kardeşim kız reşit bile değil. Hani aynı yaşlarda olsanız yine mazur görelim ama 6 yaş büyüğüm diyorsun. Kız 20 sen 26 olsan yine eyvallah diyelim ama reşit olmayan bir kızla bu kadar fark fazla.
Mal mısınız olum siz ben 6 yaş çok demedim
Ya zaten sosyal medya kullanımı 13 yaşından başlıyor yazabilir sohbet edebilir bir sakıncası yok
18 yaşında kız 50 yaşında adamla evlenince normal
Ama 18 yaşında erkek 17 ile sevgili olsa pedofili
Nedir bu 18 sevdası arkadaş devletin 2023 hedefi gibi
Lan MK andavali ne yapıyoruz ne
18 yaşında kiz reşit oluyor yalnız.
Andaval sensin adam gibi konuş
O da normal değil. Sence 18 yaşındaki kız 50 yaşındaki adama aşık mı oluyor? Ya parası içindir ya da zorla evlendiriliyordur.
Olabilir ne olcak hahahhaha karnımı ağrıttınız
@fthmtf61 aşık olan var
@badgirlll010101 Peki o aşktan pişman olmama ihtimali kaç?
Kız bir dur
Aklı yok fikri var hay Allah'ım
Devlet memuru gibi takmış bir 18 e comar
Sorsan hayatında ortam görmemiş kız eli tutmamış
En ufak etkileşimde aşık olan tıp gelmiş ders veriyor
Ya varya o kadar sinirlendim ki yanımda olsan burnunun ortasına vurasim geldi bu ne biçim s. alk bir düşünce lan
@fthmtf61 pişman olacaksa evlenme girişiminde bulunmayacaktı
Aslında soran beyfendiye katılıyorum fcıjfjfjf ha 17 ha 18 arkadaşlar
Sakin olun ve yorum yapmayı kesin.
Yasin önemi yok eğer ortamda karşılıklı bir sevgi varsa sorun yoktur
Parayla para malsa var iki tarafında rızası varsa bilincliyse kim ne diyebilir
O 18 takıntısı sadece devletin doğru işlemesi için yapılmış bir ifade hayatı yasitmiyor
Aslanım senin aşk dediğin şey sana göre sevişmek olabilir ama aşık olmak el tutmak demek değildir. Sevmek gibi kutsal bir duyguyu el tutmaya benzeten insandan mı öğreneceğim? Ayrıca seviyeni bil öyle konuş. Klavye başında atıp tutmakla adam olunmuyor.
Mk 17.999999 olunca çocuk 18 olunca her istediğini yapabilen yetişkin mantığa bak
Kafamı s... ktiniz ama
Sizin ictiginiz suyu yattiginiz yeri ,,,,
S2ktrn gidin lan hepiniz
Akşam akşam ayar ettiniz beni
Sokucam yaşına
Soran bu güzeldi işte mznamnsmzbz
Al işte mal mısın kızım sen
Valla var biraz
Soran ben sizden etkilendim çok maçosunuz özele gelir misiniz neyse şaka yapıyorum şaka
Şaka amaçlı gerçek bu soran ona göre
Millet kafayı yemiş bende bunlara laf atlatiyorum
Olm bu yaptığıniz umarım sakadir
Ozgecanin yıl dönümünde aklınızı başınıza alın
Tamam kb şaka yaptım ya
Kendinle çelişiyon olum seeeen yorum yapmayı bırakın artık!
Arkadaşlar ben Attila İlhan değilim. Ben size mecbur muyum? Sorunu olan birbirine mesaj atsın. Benim kimseyle sorunum yok bana mesaj da atmayın. Herkese teşekkür ederim, iyi akşamlar.
Benim size sinirlenip küfür etmiş olmamdan hoşnut olmanız sıkıntı kardeşim
İdrak edemiyor musun
Eğer bana diyorsan 'hadi ordan gidin lan hepiniz' kısmına benim profilim ile aynı olduğu için 'soran bu iyidi işte' dedim. Yoksa küfür yemek hoşuma falan gitmiyor.
Ya KS çevirme allah aşkına
Ben hoşlanmadım. Onu kızlara söyle. Hoşlanan varsa onlara söyle. Ben sadece konuyu uzatmak istemiyorum. Burada sabaha kadar birbirimize küfür etsek de bir yere varamayız. O yüzden tatlı dille ayrılmak istedim. Biz kendi düşüncemizi söyledik ve senin yanında o kızın başına bir şey gelse de karakolluk olsanız polise bile dert anlatamazsın. Yine de sen bilirsin hayat senin hayatın kız kabul ediyorsa bize laf düşmez.
Arkadaşım 48 dkdır hala ha 17 ha 18 bunu mu tartışıyorsunuz kafay yicem dağılın ya
Olum hem görüşüme atlayan sizsiniz hem rahatsız olan sizsiniz allah alla hastalıklı mısınız siz
Tamam görüşe atladım ama 51 dkdır bunu konuşacağınızı bilsem atlamazdım zaten neyse hadi
@yalvarbarisalim Aynı görüşteyiz bari bana laf sokmasaydın. :D Neyse ne ben bir daha yazmam hanginizi rahatsız ettiysem kusura bakmasın.
Yapısı öyledir
Küçük olduğu için