Bi erkeği sevdiğinizde çocuklaşmak ve o kişiyi sevdiği için her şeyi yapmak basitlik midir?

Birisini sevdiğimde ona karşı çocuklaşırım, biraz erkeklerin basit dediği kız tipine benzerim. Bu elimde olan bir şey değil. Geçenlerde sevdiğim bi çocuk bana çocuk gibisin, gevşek gibi laflar söylemişti. Böyle birini istemediğini... Bu çok mu kötü bir şey? Bunu herkese karşı değil ama sevdiğim kişi olduğunda ona karşı yapıyorum elimde olmadan.
Bi erkeği sevdiğinizde çocuklaşmak ve o kişiyi sevdiği için her şeyi yapmak basitlik midir?
Cevapla