Bir erkek yaptığı hatayı ayrıldıktan ne zaman sonra anlar?

4 yıllık bir ilişkim vardı. daha dün bunu sonlandırdım. Kesinlikle kendi isteğim ile değil buna zorunda bırakıldığımı hissediyorum. kendisi kankam dediği bir insan ile fazla samimi bir şekilde konuşmuş ve hatta benim haberim olmadan buluşmuş. Neden diye sorduğumda sen sinirlen istemedim cevabını aldım. Ben buna rağmen onu affedip sosyal medyasını kapatmasını istedim tamam dedi ama erteledi şu gün kapatırım gibisinden. O gün oldu hatta geçti bile. sordum neden hala duruyor hesap diye kapatmiycacağını söyledi. Böyle anlaşmadık dedim ben anlaşmayı bozdum dedi bende buna karşılık senin gözünde söylediklerimin bir değeri kıymeti yok madem bende yokum dedim. Ve bana sadece emin misin dedi ben de evet dedim ve numarasını sildim o da silmiş. Yaptığı hatayı affetmeme rağmen sonuç bu kendisi 21 yaşında yay burcu. Sizce ne zaman yaptığı hatayı farkına varır? O şu an benim hatayı yaptığımı düşünüyor eminim
Bir erkek yaptığı hatayı ayrıldıktan ne zaman sonra anlar?
Cevapla