Kafam çok karışık , yardımcı olur musunuz yalvarırım?

Merhaba , şu an nişanlıyım ve nasıl nişanlandım ne oldu ne bitti anlamadım nasıl bu noktaya geldiğimize dair bir fikrim yok. Allah ol dedi ve oldu. Nişanlım harika bi insan iyi biri bana çok değer veriyor. Çirkin bi çocukta değil çok yakışıklı biri. Onu üzmek... ahh hiç hiç istemiyorum , kıyamıyorum... Fakat beklediğim olgunlukta biri değil. Beni kaldıramıyo ben aslında isterdim ki hep karşımdaki insan daha olgun , daha aklı başında olsun evet hakkını yiyemem öyle fakat benim beklentilerimi karşılamıyo. Ayrılamıyorum onu üzmekten ailemi üzmekten o kadar çok korkuyorum ki... yalvarırım yardım edin , bana akıl verin ondan ayrılmak istemiyorum ama ona istediğim tutkuyla istediğim , aradığım heyecan ile yaklaşamıyorum. Bende bunları uyandırmıyo. Nasıl oldu anlamadım ve nişanlandık beraber vakit geçiremiyoruz çünkü uzakta. O şu an uyuyo ve ben bunları yazıyorum vicdanım sızlıyo. Sizce Kafası , kafa yapısı değişir mi? Körle yatan şaşı kalkar derler ya öyle bir şey olur mu?
Kafam çok karışık , yardımcı olur musunuz yalvarırım?
Cevapla