Aylardır uzakta olan hoşlandığım çocukla iletişime geçmeye çalışıyorum? hiçbiryerde hesabını bulamadım?

Hoşlandığım bi çocuk var. şu an maalesef görüşemiyoruz.:((( Ona ne yaptıysam. ulaşamadım. Facebook , Instagram , tiktok , twitter , vs gibi birçok uygulamalardan onu bulmaya çalıştım ama bulamadım. Kaç numara denedim ama ona ait değildi :( uzun zaman boyunca onu bulmaya çalıştım. Ama hep hüsranla bitti arayışlarım. .. birgün tekrar onu ararken onu değilde onun kardeşinin hesabını buldum Facebook'ta ( tabiki de kardeşinin hesabına baktım ama o orda değildi)... Kardeşine mesaj atıp onu sormak istiyorum durumunu bilmek istiyorum. Ama çok utanıyorum. Kardeşi yanlış anlamaz mı bu kız Stalker demez mi :(( benim hakkımda kötü dusunmez mi.. çok utanıyorum:(( Sizce hoşlandığım çocuğu sormak için kardeşine mesaj atmalı mıyım.. bana akıl fikir verin. :( kardeşinden başka onunla iletişime geçecek hiç bir yol yok..
Aylardır uzakta olan hoşlandığım çocukla iletişime geçmeye çalışıyorum? hiçbiryerde hesabını bulamadım?
Cevapla