Ben 1 kez platonik, 2 kez aşık, şimdi derin düşününce de yaklaşık 3 4 kez de hoşlandığım olmuş😂, hepsi farklı insanlar bu arada, ama 1 sevgilim oldu sadece, ona da ben teklif ettim.
Bir insan hayatında kaç kez aşık olabilir? Siz kaç kez aşık oldunuz, hoşlandınız?
@ağrılıLezbiyen cidden rahatsız ediyor mu, eğer öyleyse söyle lütfen. Sonlandırmam zor değil, bilmek istiyorum eğer insanlara rahatsızlık veriyor ise bir daha yapmam olur biter.
Aşk gelip geçici bir duygudur, hayatımda bir kez aşık oldum ya da olurum diyen katiyen yanılıyordur ben genelde hoşlanırım öyle kolay kolay aşık olmam.
En İyi Cevaplar