Hep kızlar doluşmuş yoruma 😂
Beyaz tenli erkekler çok çekici geliyor neden?
Hep kızlar doluşmuş yoruma 😂
Buğday tenli olarak buna üzüldüm
Esmersin sen lan ne buğdayı
@tatlihtnnn aynen bildiğim kara bu 🤣
@tatlihtnnn yok buğday tenliyim
Diyosun
Ya ne karası sinir etme loş ışıktan öyle çıkmış
Doğrusun ellerin buğday hadi yırttın gene
Kara değilsin 🤣
Esmerlere yer yok hayatım
Sağol ya valla sen demesen buğday tenliliğimi sorgulayacaktım 😂😂
@tatlihtnnn buğdaylara var mı
En buğday sensin hayatım rahatla
@tatlihtnnn teşekkür ediyorum
Sus pis kara böcükkk
Var var
Gizli beni çıldırtma gizliii 😂😂😂
Tamam aga pardon affola 🤣🤣😂
😂😂😂
Teşekkür ederim
Cevap
14Cevap
Demek ki senin gibi düşünen biri daha olmadığı için yalnızım. :D
Benimde esmerler daha çok hoşuma gidiyor hepsi güzel aa
İyi iyi esmerleri de birisi sevsin
Beyazlar bize kalsın
Selam, beyaz ten iyidir çünkü.
Ben bu benden hoşlananamzsın ama
Çekici oldukları için
Biz nereden bilelim bunu, hoşuna gidiyor demek ki
Biri benimi tarif etti beyaz tenli diye
Cevap yazan var sanki geldikde
Seni görmedik nere cevap istiyon
Gorursun 180 boyda kasli ve kalipliyim
Koy pp görelim
Peki
Simdi yapiom bak geri kaldiracam olur mu
Yaptim baktin mi
Evet ama bı sen değilsin olsan da beğenmedim
Benim tipimi mi sevmedin ki
Yani kimseye zorla kendimizi begendirmiyoruz ki sen dedin ben yaptim
Esmerim ama ben 😞😔tüh ya
Pis kara böcük
😆😂😂 teşekkür ederim hanımefendi.
Tanıştığıma memnun oldum.☺️
Oğlum karalar gelmesin dedik ya
Bi git sorumdan
Tamam niye bu kadar kızıyorsun abla.
Biraz sohbet edelim demiştim.
Tamam amca
Tamam teyze.
Ok grandfather
Tüh.. Beyaz tenli olmayanlar çok şey kaçırmış.😂
Sen sus bıyıklı 🤣
Aaa bak olmadı bu
Bıyık 🤮
Zevk meselesi 😎
beyz tenliyim ama her yerim değil
🤮🤮
Bana da burma bıyıklı erkekler çok çekici geliyor
🤮bıyık mı
Vampir beyazı mı? 😀
İnteresting
Beyaz ten genel olarak en güzeli zaten
Ne derece beyaz
Zevk meselesi
Dogru :)
:D kendin siyah mısın
Ha ha ha 🤣
Değilim
Neyseki zenciyim :d
Tercih meselesi
Evet oyleyiz
Gel o zamna
Ben esmer severim😁
İyi iyi birileri de esmer sevsin
Beyazlar bize kalsın 😁
Al hepsi sizin olsun 😁
Esmerleri de al tepe tepe kullan
Tamam kanka teşekkürler
Rica ederim kanka 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar