Beni çok üzen kızın tecavüze uğraması karma sayılabilir mi?

Bir kız beni çok üzdü ağlattı sevdiğim halde beni takmadı gözümün içine soka soka başka erkeklerle gezdi tozdu sana hesap mı vericem dedi birde üstüme basıp geçti, bende üzüldüm uzaklaştım içimden de inşallah o erkekler seni bir gün kullanır atar da anlarsın kıymetimi diye dua ettim, 3 gün sonra tecavüze uğradı. Beni arayıp ağlayarak tecavüze uğradığını söyledi.
Sizce bu karma değil mi yaşattığını yaşatmak? Ben buna inanıyorum çünkü.
Beni çok üzen kızın tecavüze uğraması karma sayılabilir mi?
Cevapla