Bir kız beni çok üzdü ağlattı sevdiğim halde beni takmadı gözümün içine soka soka başka erkeklerle gezdi tozdu sana hesap mı vericem dedi birde üstüme basıp geçti, bende üzüldüm uzaklaştım içimden de inşallah o erkekler seni bir gün kullanır atar da anlarsın kıymetimi diye dua ettim, 3 gün sonra tecavüze uğradı. Beni arayıp ağlayarak tecavüze uğradığını söyledi.
Sizce bu karma değil mi yaşattığını yaşatmak? Ben buna inanıyorum çünkü.
Sizce bu karma değil mi yaşattığını yaşatmak? Ben buna inanıyorum çünkü.
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Kanka olacağı varmış olmuş. Sen eğer kendini ayaklarına paspas niyetine sermeseydin kimse senin üstünden geçemezdi.
Ben birşey yapmadım ki seviyorum dedim kıskandım o kim dedim sadece sanane sen kimsin sana hesap mı vericem diyip gitti
E sevgili değildiniz sonuçta ne desin
Ama ben sevgilim ol demedim ona karşılıksız ilgi gösterirdim hesap sormadım o kim yanındaki dedim sadece başladı kızmaya
Yani bu kadar küçük bir şey dediği için hakettiğini düşünüyorsun. Peki..
Konu dediği şey değil seven biri varken gidip kötü erkeklere koşması
Peki
Tecavüz kadar iğrenç bir şey olamaz. Karma denilen şey bu değildir. Biri seni üzmüş olabilir ama karşılık olarak tecavüze uğramış demen doğru değil.
Yaşadığı çok kötü bir olay. Bu karma böyle olamaz. Onu yapacak şahsiyetsiz sana böyle davranmasa da yapmayacak mıydı? Masum insanalr da yaşıyor bunu çocuklar da öyle. Çok kötü bir durum Allah kimseye yaşatmasın. Böyle düşünmen yanlış olabilir
Senin onu sevmen demek onun sevi sevmesi karşılık vermesi demek değildir
Yek üzülen sen misin ayrıca
Beni engellemiş oraya bir şey yazamıyorum. Allah bunun hesabını sorar ikinizden de.
Kim engelledi
Derinmavi denilen kız işte. Engellemiş demek ki haksız o da biliyorsan neyse bu önemli değil. Çok dürüst bir kızsın. Her sevip karşılık alamayan böyle şeyler Yaşar mı sanıyorsun ki senden daha kötü şeyler yaşadım. Bu karma değil. Ama sizin böyle düşünmeniz oturup asıl bunun karşılığını bekleyin. Allah biliyor ya
Çok dürüst değil başka bir şey yazmıştım çevirmiş
Cidden yazıklar olsun ya. Ne kadar kötü insanlarsınız yemin ederim sinirlerim bozuldu
öyle hak etmiş
Rezilsin.
@Değişsenmi erkekler için de böyle deniyor çoğu zaman ettiğini çeksin diye. kizlara söylenince neden batıyor pardon bir yerlerine... demekki sende onun gibisin... önüne gelene veren gezen Tozan üstüne de seni sevenin ağzına sıçan... kesinlikle böylesin 🤣
Çok dürüst bir kızsın derinmavi teşekkür ederim
🙏
Beddua tutar