Evet uğraşırım biliyorum çoğumuz buna değmez diyecek ama şöyle düşünürsek ben de onun hakkında “ önyargılıysa hep önyargılıdır uğraşmaya değmez” der isem bu da benim ona karşı önyargılı yapar. Onun geçmişinde neler yaşadığını bilemem belki de iyi şeyler yaşamadı ve etrafını bu yargılar sardı belki de ben uğraşırsam bir ihtimal ona bu yargılarını kırmasına yardımcı olacağım. Bazen insanların hayatına giremesek bile bir şeyler denememiz onların hayatında bazı şeyleri değiştirmesine neden olabilir. Bu iyi şeyler de olabilir kötü şeyler de olabilir bu yüzden ince düşünceli olmalıyız.
İlk bakışta aşka inanmıyorum zamanla aşk olur bence ve bunun içinde ön yargı varsa zaten hep bir mesafeyle olur aramızda o zaman nası aşık olabilirimki bu durum söz konusu olmaz. Yani o bana ön yargılıysa mesafe koyduysa bende koymuşumdur aşk gözüyle ona bakmak için bana sıcak bakmasi lazım diye düşünüyorum...
Çok seviyorsam uğraşırım, aşık olduğum kişinin yanında olurum, onun dünyasına girip onu anlamaya çalışırım hep onu anlamaya gayret ederim asla es geçmem.