Taşınabilir sonuçta sanalda başlayıp reele taşıdıktan sonra sanalda başlamasının hiçbir önemi yok çağ değişti artık sosyal medyadan ya da başka bir platformdan tanışmak çok doğal normal bir durum
Daha şahit olmadım. Ama olmaz diye bir şey yok. Gerçekte de Sanalda da sonuçta oturup konuşacaksın. Sana uygun mu değil mi. Sanal da konuşma daha uzun sürer ama kişiliklerinizi tanırsınız. Gerçekte de yine konuşursun ama gerçek karakterini yüzünden okuyabilirsin. Sonuçta bunlar bir araya gelip soru işaretleri ortadan kalkar. Zaman kaybı olduğunu düşünmüyorum. Kalp kalbe karşıdır. Belki kalbine göre olan kişi buradadır
Önemli değil. Sadece şunu bilin isterim bizler Yoldan gelir, yola gideriz. Ne gelirse bize yoldan gelir. Taşta takılabilir, düşebiliriz de. Belki yol arkadaşı da bulabiliriz. Yeter ki yoldan çıkmayalım vesselam
Benim neredeyse bütün ilişkilerim bu şekildeydi. Sağlıklı olması konusu tamamı ile insan olabilme meselesi sanal ile hiç bir alakası yok. Hatta rahmetli eşim ile 2009 yılında int üzerinden tanışmıştık 2 yıl kadar önce meme kanserinden kaybettim. Yani tanışma şekli hiç önemli değil, mühim olan karşındaki kişinin karakteri insanlığı.
1
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Allah rahmet eylesin. Allah mekanını cennet eylesin🤲🏻 iyi ki sordum guzel cevaplar aldim, icim rahatladi. Dogru insanlikta bitiyor hersey. Cok tesekkurler🙏🏻
Güzelim gerçek hayatta kötü insan yok mu, gerçek hayatta etrafında yalan söyleyen eğlence için kızları yatağa insanlar yok mu burada da hiç farkı yok işte, iyi insan da var kötü insan da internettten evlenen de var ihiyaç gidermek isteyen de dışarıda ne varsa burada da var sonuçta insanız ve bu kelimeler bir insan dan çıkıyor yazılıyor.
yüz yüze gelmeyince sadece biraz daha dikkatli olmak gerekiyor çünkü beden dili hareketlerini görmeyince nasıl biri olduğunu geç anlıyorsun o kadar buluşmadan önce biraz fazla zaman geçirmek lazım sabır ediyorsa ilgi veriyorsa demekki ciddi olabilir.
Amannnn işte sanalın olayı o baktın sapık engelle geç baktın adam al koynuna :D seçmece gibi seç beğen al işte :D ama tek bir kural var duygularına yenik düşme laf dansözü çok var mantıklı hareket et :)
biliyorum işte o yüzden direk yazdım duygularına zincir vur yoksa üzerler diye, valla baktın çocuk sana çok iyi geliyor her şeyini onaylıyor şöyle güzelsin böyle güzelsin baktın bulutların üstüne çıkıyorsun orada bir hooooooop ne oluyor diyeceksin çünkü kimse hatasız dörtt dörtlük değildir sanada çok iyi davranan kimse olmaz illaki bir kötü yanı vardır hatası vardır senin itici olduğun konular vardır :)
Başlangıçların hepsi güzel salla o zman biraz zaman geçsin bakarsın, gece foto sabah foto demeye başlayınca anlarsın zaten ben uyandım sende uyan hadi falan olur bu uyanma başka uyanma oluyor genelde :D
Sorun iki tarafında kendini olduğu gibi göstermemesiydi, meğerse farkında olmadan çok şey gizlemişiz birbirimizi etkileyebilmek için, bunların farkına vardığımız zaman tatsızlaşmaya başladı olaylar ve neredeyse kanlı bıçaklı ayrıldık