Aşk İlişkileri Erkekler için yüzü mü önemli yoksa boyu muuu? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor bakalım bakalım hangisiiii boyu uzun ama yüzü kötü erkek boyu kısa ama yüzü güzel erkek Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Erkekler için yüzü mü önemli yoksa boyu muuu? Cevapla Erkek Soruları Beğen Paylaş Takip Et
HeadSh0t Takip Et Master Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı. Kizlar için bence ilk boy sonra da yüz geliyor belli ki 0 0 Yorumla
JemBey Takip Et Guru Yaş: 34 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı. Boy önemli değil, işle...Ha pardon yanlış replik... 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Kızlar artik biz de mi ölcüyoruz... iyi de neyi... sütyen cupta kaldim ben en sen.. 0 0 Yorumla
ArsızSerseri97 Takip Et Xper 3 Yaş: 29 +1 yıl İşlevi daha önemlidir. Eğer işlevi yoksa yapıcak bişey yok. Boy topukluyla yüz de estetikle çözülür ama işlev çözülmez. 1 0 Yorumla
üçrlierkek Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl karakteri boy bir şey ifade etmiyor ben 1.74 kızla 1.74 boyum olmasına rağmen çıktım ve uzun bir ilikimiz oldu ama demiyorum ki böyle yap 0 0 Yorumla
kraven62 Takip Et Xper 6 Yaş: 24 , eic 88% +1 yıl Boyum 1.98 ama kızlar için yüz bence 0 8 Yorumla Norabella +1 yıl Eyfel mübarek Yorumla kraven62 +1 yıl @Norabella Eyfel 300 m yakında o kadar da oluruz Yorumla Norabella +1 yıl Maşallh maşallh Yorumla kraven62 +1 yıl @Norabella Teşekkür ederiz :D Çok uzun değilim ama dkjasbkjdadasda Yorumla Norabella +1 yıl Rica ederim. Uzun değil misin hahahahha şaka mısjn senn Yorumla kraven62 +1 yıl @norabella :D Evet küçücüğüm keşke 2.80 olsam dkasjbdjksadasdas Yorumla Norabella +1 yıl 😂 😂 😂 😂 Hedef cidden Eyfellik Yorumla kraven62 +1 yıl @Norabella Tabiki yakında heykelimi falan yaparlarsa zahmet etmesinler gerçek ölçülü heykelimi yapsınlar :D Yorumla
Gizemm463 Takip Et Xper 2 Yaş: 23 +1 yıl boyu kısa ama yüzü güzel erkek 0 6 Yorumla Soran +1 yıl pfffff aşık olduğum erkek böyle ama ben ona kimse bakmasın istiyorum sadece benimle olsunnnnn Yorumla Gizemm463 +1 yıl Öyle değil mi? Yorumla Soran +1 yıl bence ona herkes yavşıyor herkes ona aşık bence ben arkadaşlarıma bile anlatmıyorum çocuğu yavşamasınlar diye kafayı da yemiş olabilirim ama çocuğun hiç sevgilisi olmuyo çok garip değil mi Yorumla Gizemm463 +1 yıl Herkesin ona yavşaması pek önemli değil onun herkese nası yaklaştığı önemli , belki sevgili istemiyor olabilir , nerden bu kişi? Yorumla Soran +1 yıl lisede aynı okuldaydık çocuk sevgili arıyo ama bana da yazıyo arada Yorumla Gizemm463 +1 yıl Belki sende adayların arasında olabilirsin Yorumla
Erenkuvvet Takip Et Master Yaş: 23 , eic 99% +1 yıl Sence 0 1 Yorumla Soran +1 yıl benim hoşlandığım kişinin boyu kısa ama yüzü güzel bazen tamtersi de oldu klsdvmkldlöc Yorumla
derm0 Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 92% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 915 cevap paylaştı. Her ikisi de 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Kizlar için bence ilk boy sonra da yüz geliyor belli ki
Boy önemli değil, işle...
Ha pardon yanlış replik...
Kızlar artik biz de mi ölcüyoruz... iyi de neyi... sütyen cupta kaldim ben en sen..
İşlevi daha önemlidir. Eğer işlevi yoksa yapıcak bişey yok. Boy topukluyla yüz de estetikle çözülür ama işlev çözülmez.
karakteri boy bir şey ifade etmiyor ben 1.74 kızla 1.74 boyum olmasına rağmen çıktım ve uzun bir ilikimiz oldu ama demiyorum ki böyle yap
Boyum 1.98 ama kızlar için yüz bence
Eyfel mübarek
@Norabella Eyfel 300 m yakında o kadar da oluruz
Maşallh maşallh
@Norabella Teşekkür ederiz :D Çok uzun değilim ama dkjasbkjdadasda
Rica ederim.
Uzun değil misin hahahahha şaka mısjn senn
@norabella :D Evet küçücüğüm keşke 2.80 olsam dkasjbdjksadasdas
😂 😂 😂 😂 Hedef cidden Eyfellik
@Norabella Tabiki yakında heykelimi falan yaparlarsa zahmet etmesinler gerçek ölçülü heykelimi yapsınlar :D
Kalçası göğüsleri iyi olan kız
boyu kısa ama yüzü güzel erkek
pfffff aşık olduğum erkek böyle ama ben ona kimse bakmasın istiyorum sadece benimle olsunnnnn
Öyle değil mi?
bence ona herkes yavşıyor herkes ona aşık bence ben arkadaşlarıma bile anlatmıyorum çocuğu yavşamasınlar diye kafayı da yemiş olabilirim ama çocuğun hiç sevgilisi olmuyo çok garip değil mi
Herkesin ona yavşaması pek önemli değil onun herkese nası yaklaştığı önemli , belki sevgili istemiyor olabilir , nerden bu kişi?
lisede aynı okuldaydık çocuk sevgili arıyo ama bana da yazıyo arada
Belki sende adayların arasında olabilirsin
Sence
benim hoşlandığım kişinin boyu kısa ama yüzü güzel bazen tamtersi de oldu klsdvmkldlöc
Her ikisi de
yüz tabi ki
Bende 192