Güncellemeler
+1 yıl
Yaa neden hiç kimse adam akıllı düşüncelerini söylemiyor bu platformda? Herkes takılıp geçiyor şurda bir derdimiz sorunumuz olmasa yardım istemeyiz dimi ne biçim insanlarsınız ya 2 dk vaktinizi almaz şunu okuyup 2 cümle bir şey yazmanız ayıp yani :( Aylardır böyle aklımı karıştırıyor ne yapacağımı nasıl davranacağımı şaşırmış durumdayım gençler harbiden seviyorsa ona göre bende ümitlenip bir şeyler yapmaya çalışacağım sevmiyorsa da ona göre biraz ağlayıp içime atacağım. Bi empati yapın lütfen.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Erkekler Ne Diyor
Davar köpeği gibi aşıklar sana ağızlarından salya akıyo seni görünce yüz versen hepsi yoluna taş olur
Ya dalga mı geçiyorsun cidden şurda bi yardıma ihtiyacım var aylardır böyle devam ediyor kardeşim aklımı çok karıştırdı bu çocuk dengem şaştı bi yardım et sulandırmasana olayı
Bir adim at devamini getir ani yakala
Ne yapabilirim işte adım olarak cesaretlendirmek için kız olduğum ve biraz cesaretsiz olduğumu göz önünde bulundurarak bana bi tavsiyede bulunabilir misin rica etsem?
Cesaret et ya elini tut gozune bak ya da dudaktan op
Saçmalama okuldayız
Okul derken herzsman okuldamisin
Evet maalesef
En güzel aşklar dalaşmakla başlar 😂
Cidden mi seviyor mu diyorsun yani bi erkek gözüyle? Ama seviyorsa neden böyle davranıyor ki çok saçma bende onu seviyorum o ilk adımı atsa zaten gerisi gelecek ne gerek var ki böyle kırıcı olmaya? Siz erkekleri hiç anlamıyorum dostum
Biz napak
Yardım et işte fikrilerimizde ihtiyacım var aylardır böyle belirsizlik içinde kalmak insanı çok yoruyormuş siz erkeksiniz ya hani bi empati yapsanız... seviyor sevmiyor bi şey deseniz de benimde kafam netletşe be güzel kardeşim
Ondan bi yol olmaz sal gitsin
Nasıl salayım seviyorum be :(
Sal dememin sebebi sevmiyor seni ondan seven boyle yapmaz bacim
Hadi be üzdün hacı