7/8 yaş sizce ideal mi. Biz sorun etmiyoruz qma?

Flortum var ciddi düşünüyoruz. Konuşuruz yani. Yaş farkını sorun etmedik. Ama ilerde ailem büyük der belki. akrabalar laf eder diye çekiniyorum. Sey diyorlar yw yaşlanıyor erkek falan gezmek monotonlasir o öyle değil Şu an bile kıpır kıpır ben de öyleyim. Seviyoruz ortak yönümüz xok. Sizce sorun mu bu
7/8 yaş sizce ideal mi. Biz sorun etmiyoruz qma?
Cevapla