Eşim yüzük takmıyor, tepkim fazla mı olmuş?

Eşim 6 ay önce yüzüğünü kaybetti tekrar almak istemiyor alt tarafı gümüş yüzük her ay bahane uyduruyor ben annem rahatsızlığından dolayı bir süredir annemle kalıyorum arkadaşlarıyla bir yerlere gidicekmis eskişehire bende yüzük yok bekar erkek gibi gez dedim kızdım kapattım haksız mıyım yoksa abarttım mi
Eşim yüzük takmıyor, tepkim fazla mı olmuş?
Cevapla