Görücü usulü tanıstım kızın karakteri kisiligi cok iyi ama dis gorunusünü beğenmedim ne yapiyim ben simdi?

Görucü usulü biri ile tanistim istemesemde artik evlenmem gerek o yuzden simdi gittim gorucuye kiz tam istedigim gibi herseyi ile huyu konusma tarzi davranislari falan baskalarinada sordum kız kisilik olarak cok iyi anlasabilcegim biri ama sorun su ki kızı beğenmedim yani yuzunü falan cidden begenmedim ama kizlada cok iyi anlasirim bence cok ortak noktamiz var ne yapsam asiri karasiz. kaldim bi cozum sunun lutfen
Görücü usulü tanıstım kızın karakteri kisiligi cok iyi ama dis gorunusünü beğenmedim ne yapiyim ben simdi?
Cevapla