Erkekler, eşlerinizin ayaklarını öpüp yıkar mısınız?

Sosyal medyada gördüğüm bu paylaşıma hitaben yazıyorum:
"Peygamberimiz (sav) oruç tutanın ağız kokusunun Allah katında miskten daha güzel dolduğunu buyuruyor. ben de bu söze isnaden diyorum ki eşim sabahtan akşama kadar benim için evde koşuşturuyor. kahvaltımı hazırlıyor, çamaşırımı yıkıyor, evimi topluyor, benim için süsleniyor, yemeğimi yapıp bulaşığımı yıkıyor, çayımı demleyip önüme getiriyor, bana bedenini rica ettiğimde beni kırmadan sunuyor, çocuklarıma annelik yapıyor ve daha aklıma hayalime gelmeyen bir çok iş yapıyorsa (ki kadınlarımız sağ olsunlar, bu hizmetleri yapıyorlar) tabii ki de eşimin koşuşturmaktan yorulmuş, çatlamış o ayaklarının en ağır kokusu var ya işte o koku benim için misk kokusundan çok daha güzeldir. eşimin o ayaklarını öperim de yıkarım da. eşimin ayaklarına kapansam az bile kalır, hakkını ödeyemem. işte her erkek de bu bilince sahip olmalıdır. kendinize köle almıyorsunuz :( (UK)"

Ben de bu gönderiyi paylaşan kişi ile aynı fikirdeyim. kadınlarımızı bizler çok ihmal ediyoruz. onlar bize, biz istemeden hizmet ediyorlar :( bizden hiç karşılık beklemiyorlar :( eşlerimiz bizim biricik canımız. onların ayaklarına kapansak bile az, onların ayaklarını öpsek ve yıkasak yine az. :( eşlerimizi ihmal etmek kul hakkıdır, Allah hesabını sorar bizlerden. Ben böyle düşünüyorum. ya siz nasıl düşünüyorsunuz bu konuda?
Erkekler, eşlerinizin ayaklarını öpüp yıkar mısınız?
Cevapla