Sosyal medyada gördüğüm bu paylaşıma hitaben yazıyorum:
"Peygamberimiz (sav) oruç tutanın ağız kokusunun Allah katında miskten daha güzel dolduğunu buyuruyor. ben de bu söze isnaden diyorum ki eşim sabahtan akşama kadar benim için evde koşuşturuyor. kahvaltımı hazırlıyor, çamaşırımı yıkıyor, evimi topluyor, benim için süsleniyor, yemeğimi yapıp bulaşığımı yıkıyor, çayımı demleyip önüme getiriyor, bana bedenini rica ettiğimde beni kırmadan sunuyor, çocuklarıma annelik yapıyor ve daha aklıma hayalime gelmeyen bir çok iş yapıyorsa (ki kadınlarımız sağ olsunlar, bu hizmetleri yapıyorlar) tabii ki de eşimin koşuşturmaktan yorulmuş, çatlamış o ayaklarının en ağır kokusu var ya işte o koku benim için misk kokusundan çok daha güzeldir. eşimin o ayaklarını öperim de yıkarım da. eşimin ayaklarına kapansam az bile kalır, hakkını ödeyemem. işte her erkek de bu bilince sahip olmalıdır. kendinize köle almıyorsunuz :( (UK)"
Ben de bu gönderiyi paylaşan kişi ile aynı fikirdeyim. kadınlarımızı bizler çok ihmal ediyoruz. onlar bize, biz istemeden hizmet ediyorlar :( bizden hiç karşılık beklemiyorlar :( eşlerimiz bizim biricik canımız. onların ayaklarına kapansak bile az, onların ayaklarını öpsek ve yıkasak yine az. :( eşlerimizi ihmal etmek kul hakkıdır, Allah hesabını sorar bizlerden. Ben böyle düşünüyorum. ya siz nasıl düşünüyorsunuz bu konuda?
"Peygamberimiz (sav) oruç tutanın ağız kokusunun Allah katında miskten daha güzel dolduğunu buyuruyor. ben de bu söze isnaden diyorum ki eşim sabahtan akşama kadar benim için evde koşuşturuyor. kahvaltımı hazırlıyor, çamaşırımı yıkıyor, evimi topluyor, benim için süsleniyor, yemeğimi yapıp bulaşığımı yıkıyor, çayımı demleyip önüme getiriyor, bana bedenini rica ettiğimde beni kırmadan sunuyor, çocuklarıma annelik yapıyor ve daha aklıma hayalime gelmeyen bir çok iş yapıyorsa (ki kadınlarımız sağ olsunlar, bu hizmetleri yapıyorlar) tabii ki de eşimin koşuşturmaktan yorulmuş, çatlamış o ayaklarının en ağır kokusu var ya işte o koku benim için misk kokusundan çok daha güzeldir. eşimin o ayaklarını öperim de yıkarım da. eşimin ayaklarına kapansam az bile kalır, hakkını ödeyemem. işte her erkek de bu bilince sahip olmalıdır. kendinize köle almıyorsunuz :( (UK)"
Ben de bu gönderiyi paylaşan kişi ile aynı fikirdeyim. kadınlarımızı bizler çok ihmal ediyoruz. onlar bize, biz istemeden hizmet ediyorlar :( bizden hiç karşılık beklemiyorlar :( eşlerimiz bizim biricik canımız. onların ayaklarına kapansak bile az, onların ayaklarını öpsek ve yıkasak yine az. :( eşlerimizi ihmal etmek kul hakkıdır, Allah hesabını sorar bizlerden. Ben böyle düşünüyorum. ya siz nasıl düşünüyorsunuz bu konuda?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar