
Herkese iyi geceler KS canlar..

Böyle bir şeyi kaldıramam bu yüzden böyle bir saygısızlığı asla yapmam. Aldatmak doğru değildir ve affı olmaz. Sevmiyorsan ayrılırsın ama aldatmaya kimsenin hakkı yok çünkü bir insanı aldatırken o insana hakaret ettiğimizi ve onu aptal yerine koyduğumuzu asla unutmamamız gerekiyor. O kişinin sevgisine layık biri olamıyorsak bile saygı duymalıyız bu sebeple aldatmak yerine ilişkiyi düzgünce bitirerek o kişiye karşı saygımızı göstermeliyiz.
Gecen güzel olsun 🌙
Ben hiç bir zaman, oartnerimi aldatmam, hayatımda, bir tek kişi olur, tada hiç olmaz, kendime yapılmasını istemediğim, bir şeyi başkasına yapmam, kaldıki, aldatma, gibi iğrenç bir olayın kelimesi bile bana iğrenç gelir, bana yapıldığı an itibariyle o kişiyi hayatımdan sonsuza kadar çıkarırım, ne o öyle, ne ben basit bir insanım, nede karşımdaki insan basit olmamalıdır, ya adam gibi adam, kadın gibi kadın,, ya da hayatımda hiç kimse olmamalıdır, yanlizlikta güzel, yalan bir ilişki yasamaktansa
Vicdanım rahat olmadıktan sonra öğrenmese ne yapmazdım.
Aldatmam ama aslada buyuk konusmam.
Aldatmak acizliktir.. kimse aldatılmayi haketmez denilse de hakedene de yapmadigim bi durumdur.. benim için böyle birşey, insanin kendisine olan saygisini yitirmiş olmasıdır, aynı zamanda empati kuramayan zavallı vicdan yoksunu oldugumun göstergesidir... Elbette herkesin fikri kendine göre değişir.. kendine saygısı olmayan bir insan nasıl bir insandır anlatmama gerek yok sanırım..
Bende durum budur.. ayrılırım ne halim varsa görürüm aldatmak gibi bi acizlik saygısızlığı yapmam kendime ve karakterime...
Yeterince aciklayabildim umarım 😄
Belli bir süre katkı sağlar.. diğer türlü bi insanım karakterini değiştirmek nerdeyse imkansızdır.. yani bi süre hak verse de kişi paylaşımlara anlatilanlara yine yapacağı varsa mutlaka yapar.. çok şahit oldum buna karakter gerçekten bambaşka bisey.. kiminin beş para etmez kiminin ise paha biçilmez..
Cevap
44Cevap
İnsanın gönlü rahat etmez gadası
Eski sevgilimi unutamadığım için 1 sene sevgili yapmamışım ;) değil aldatmak eskisini unutmadan hayatıma yeni birini almak bile etik değil bence.. Bir ilişkide iki kişi tek bir ruh haline gelmiyorsa o ilişkiden hayır gelmez. Günümüzde boşanmaların sebebi işte bu bilinçte olunamamasıdır. Eğer bir kişi nerde akşam orda sabah diyorsa mümkünse kimsenin başını yakmamalı ;)
Anlatmam sanırım..
yani..
ama o noktaya geldiğim içinde kendime çok kızarım sanki.
bilemedim
Rabbim esirgesin aldatmam.
Ama ne demiş büyüklerimiz,
"Büyük lokma ye, büyük laf konuşma "
Büyük konuşmamak lazım çiçeğim 🌺
🥰🥰🥰
Tabiki anlatmam. Bana yakalanmadan ne istiyorsan yap demişti.
Hayatta şu kelimeyi sevmiyorum.
Partner.
Nedir yahu.
Sevdiğim, eşim, yarim, öteki yarım nereye gitti?
Sorunuza gelince Rabbim ne aldatma gibi bir eylemi yapacak kişiliği bana nasip etsin,
Ne de aldatılmayı.
öğrenmenyecekse niye söyleyim? karakterime ters bi kere cvbnmöçmnbbnmö
Aldatmak acizliktir heleki başkasını kıskandırmak intikam almak için yapılmışsa karaktersizliktir aldatmam ama insan ogluyuz şaşar beşeriz büyükten konusmanak lazım sonra başımıza geliyor
ALLAH böyle biseyi bana yaratmasın EN korktum şeydir
Sevgim biterse boşanırım âmâ bu durumu yasatmam düşüncesindeyim
Dediğin durumu tam anlamıyla yaşadım hiç aldatıldığımı öğrenemeyeceğim bir durum vardı artık onun huylarına katlanamadığım için ayrıldım o bana hakaret ederek beni nasıl aldattığını gururla anlattı
Söylemezsem onunla bir geleceğim olamaz. Ben o yükle yaşayamam eğer sevmissem ve onunla olmaya devam edeceksem bunu muhakkak söylerim cezamı çekeyim belki affeder umuduyla yasarim
Aldatmanın bir beceri olduğunu düşünmüyorum, çok ağır sonuçları olan gayrı ahlaki bir konu.
Velev ki yaptım, söylerim. Vicdan azabı denen bir durumum olur sonuçta.
Hayatımda olan kişiyi neden aldatayım ki? Ayrıca aldatsam pat diye yüzüne söylerim asla çekinmem dkeöföed
Asla şimdi nereden çıktı ya çok değişik birisin ya 😀
Aldatacak kadar erdemsiz bi davranışta olan insan partnerine de üzülüp olayı açıklama gereğinde duymaz zaten. Ne diyecek? Üçlü mü isteyecek?
Aldatmanın geniş açılımı var .
Aldatan aldanır
Öyle bırsey olsa bile bunu karsıdakıne soylemek saflık olur.
Aldattım. Ve hiç yakalanmadım. Çünkü hep ben söyledim.
Aptal yerine koymak istemem mümkün mertebe.
Sanal muhabbetşeri aldatma saymıyom fkfk
Kızları çok sinsi varlıklar gördüğüm için mutlaka kafamda ulan sakladığı şeyler vardır düşüncesi olacağı için asla söylemem.
Ula neden aldatıyorum 😂 hadi aldattım niye anlatıyorum 😂 anlatacaksam niye aldatıyorum. Kısır döngü
Aldatmam ama insanlık. hali büyük konuşmamak lazım.
Aldatılmanın ne olduğunu oldukça iyi biliyorum. O mutsuzluğu, kötü hissi, kendini alçak görme hissini... Bunu hayatıma aldığım kadına yapmaya hakkım yok. O yüzden aldatmam kimseyi
Aldatıyor isem zaten o benim için yok demektir, çekinmeden söylerim.
Büyük konuşmayı sevmem ancak yapacağımı sanmıyorum. Ki eğer yaparsam, üzmeden ortadan kaybolurum tamamen.
Ben aldatmam ama partnerim olacak kişi kesin aldatır ona eminim. Başıma bir olumsuzluk gelecek illa ki
Asla birini aldatmadim. İlgim bittiyse insanca ayrıldım.
O bilmiyorsa, ben de bilmiyorumdur, ben yine de kesin konuşmayayım. Aldatan aldatana olayı olmasın:)
Şahsen aldatmam Lakin öyle bir şey de olursa soyleyemem utandigim için içimde bir suçluluk duygusu ile yaşarım😊
Bilemedim tekinsiz bir tipim bu konuda 😅 Peki sen?
Yok ben senden duymak istiyorum 😃 Ayrıca takip ettim ama mesaj atamıyorum yazık değil mi bana?
Aldatmak acizliktir.. kimse aldatılmayi haketmez denilse de hakedene de yapmadigim bi durumdur.. benim için böyle birşey, insanin kendisine olan saygisini yitirmiş olmasıdır, aynı zamanda empati kuramayan zavallı vicdan yoksunu oldugumun göstergesidir... Elbette herkesin fikri kendine göre değişir.. kendine saygısı olmayan bir insan nasıl bir insandır anlatmama gerek yok sanırım..
Bende durum budur.. ayrılırım ne halim varsa görürüm aldatmak gibi bi acizlik saygısızlığı yapmam kendime ve karakterime...
Yeterince aciklayabildim umarım🙃
Anlattım kötümü yaptım acaba
O ayrılmıştı benden ondan sonra anlattım daha fazla sogudu beddua falan
Kizdim ayrılınca benden :)
O da beni aldatıyordu :) hatta Şu an evlenmeye dogru gidiyordur :)
Seni aldattıysa beddualari ona armağan olarak dönecektir merak etme , farklı bi yorum yapacak olursam ikinize de biseyler demek lazım 😁fakat olayların içeriğini bilmeden yorum yapmak bir yana ,,, haddim olmaması diğer yana...
Yorum yaptığıniz ve cevap verdiginiz için teşekkür ederim , hayırlısı olsun hakkınizda..
Bide basima gelmez umarım
Aynen asla yapmam dediğim şeyi yaptım bir daha asla
Ne demem lazim
Karşındakini kendin gibi görmelisin ben kendimi neden aldatayim
Mevzu birini değil kendini aldatmamak
Kendimi kandırmayı adil bulmuyorum
Aldtamaktan hoslanmam
sevgim bitmişse ayrılırım, neden aldatayım?
Partnerim o kadar mal olamaz
Benim kitabımda aldatmak yok
Ben anlatirdim
İcimde tutamam
Ama asla aldatmazdim 🤪
Dürüst olmak iyidir bu gerekiyorsa
Anlatır pişman olduğumu bi daha asla böyle bisey yapmicagami soylerdim
Ne aldatırım ne de itiraf ederim
Hayır söylemezdim
Anlatmam sanırım 🙄
devam edermisin?
anlatmyorlar ama biyerden illa patlak veriyor
Anlatta göreyimm🤣
Anlatmazdim herhalde 😁
ben aldatmam
Aldatmazdim
Anlatirim
Ben kimseyi aldatmam
Ne gerek var ki
Anlatmam
Aldatmam
aldatmazdım
Onu yapan maldır
Anlatmam tabiki
Anlatmam
devam edermisin peki
Aldatmam ben
Aldatmam ben
Evet
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?