Sevgilimin karşı cins arkadaşıyla muhabbeti?

Sevgilim sınıfından yeni bir kız arkadaş edindi. Dersler online olduğu için kızla hiç görüşmediler whatsaoptan bi kere yazmıştı yazış o yazış neredeyse 10 gündür aralıksız sabah akşam konuşuyorlar. Gecenin 4 üne kadar konuşuyorlar. Bu durumdan rahatsız oldum rahatsızlığımı sevgilime söyledim ama bunun gayet normal bir şey olduğunu kötü bir şey yapmadığını ve eğer bu durumdan rahatsızsam onun umrunda olmadığını söyledi. Sabah akşam konuşuyorlar sohbeti nasıl bitmiyor anlamıyorum daha günler önce tanıştığı bir kız. Gerçekten normal bir durum mu ben mi abartıyorum ne yapmalıyım önerilerinizi söyleyin lütfen. Aynı durumda olan var mı. Kız arkadaşıyla gece yarılarına kadar konuşması normal mi? Ona karşı nasıl bi davranış sergilemeliyim? Ne konuştuklarını çok merak ediyorum ama sorduğum zaman aramızda kavga çıkıyor söylemiyor. Ne yapıcam bilmiyorum
Sevgilimin karşı cins arkadaşıyla muhabbeti?
Cevapla