Ne anlama gelir ki?
Yani ne hissettirir, mutluluk mu heyecan mı ne?
Yani ne hissettirir, mutluluk mu heyecan mı ne?
Soran sadece erkeklerden cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Hoşlandığım kızı uzaktan izlemem ki. Hoşlanırsam gider açılırım içimde kalmasın. Uzaktan izlersem başkaları onu yakından izler bu sefer. Cesareti, kendine güveni olmayan bir insan yenilmeye mahkumdur
Bazıları utangaç çekingen oluyor ama?
Eski sevgilim dışında hiç öyle birisi olmadı ki :( Eski sevgilimin önceden bana hissettirdiği şeyler; mutluluk, heyecan veya türevleri kadar basit değildi, çok daha farklıydı, çok daha güzel ve yoğun hislerdi. Bu hisleri dile getirmesi bile güç.
Harika bir duygu kalbin ağzında olur her hareketinde bir asalet varmış gibi düşünürsün ah iclâlim yürüyüşüne kurban olduğum :(
mutluluk heyecan derin ve çok güzel hayaller
belki de umut yoksa biraz hüzün ama çok güzel anlar yaşatır o anlar bana
öyle uzaktan tüm saf duygularımla izlemek
Ben izlemem uzaktan yanında olurum
heyecanlandırır
Heyecanlandirir demissin, biraz acar misin?
izleyince hayal gücü devreye girer ve heyecanlandırır işte açtığımı düşünürüm :D
Degisiyor
Kötü
Kötü derken?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?