Ilişki ilerledikçe daha çok sevip, bazı özel konulari konuşmak istememe, özel foto atmak istememe gibi durumlar normal mi?
Yaşayan var mi bu durumu?
Yaşayan var mi bu durumu?
Onun gözünde ki değerini, konumunu kaybetme korkusu yaşıyor olabilirsin. Yani o tür yaklaşımlar seni basit hissettiriyor olabilir içten içe ve sevgilinin gözünde de öyle olmak istemezsin
Heh ya evet aynisi. Sonunda hislerime tercüman olan biri. Ohh be. Anlasilmak güzel 🙏
Iste bunu ona nasil anlatirim bilmiyorum. Sorun orda.
"Zaman geçtikçe sana olan duygularım çok daha değerli ve özel oldu. Bu tür muhabbetler evet normal ama senin gözünde değersizleşmek, basit görünmek istemiyorum. Çünkü bu tür şeylerden daha fazlası olmak istiyorum. İster istemez kendimi çok rahatsız hissediyorum. "?
Cevap
2Cevap
Foto atma canim neden aticaksin Fazla sevmek normal tabiki Daha cok baglanmak Tanidikca birlikte vakit gecirdikce
Istiyor. Atmayinca da kötü hissediyorum baya da israr ediyor. Icimden gelmiyor diyorum. Atsam ben kendimi kötü hissediyorum atmasam o kötü hissediyor. En son bundan sonra atmicami soylemistim saygi duyarim dedi ama bu aksam yine ayni konu açıldı
Gercek seven istemez Atma istemiyorsan Senin nasil hissetmen onun degil
Hislerime göre hareket ederim hep. Hissetmiyorken atinca kendimi cok kötü hissediyorum. Atmayinca da o kötü hissediyor. Ama atmicami net sekilde soylemistim, hatta istersen konusmayi sonlandirabilirsin demistim. Saygi duydugunu soylemisti ve seni kötü hissettircek bi hareketim olduysa özür dilerim de demisti. Şimdi yine konu açılınca kiyamiyorum ama atmiyorum da. Ben de kötü hissettim öyle olunca
Yani sonunun böyle olacağı belli zaten.
Nasıl?
Ama bikkinliktan bahsetmiyorum. Eskiye nazaran daha cok değer veriyorum kalben ve bu da bazı özel durumlari paylasmama engel oluyor. Arzum içime kaçtı sanki. Tuhaf degil mi
O duygular var. Ona karşı da var ama ne bilim birşeyler engel oluyo sanki. Ve foto atmayi hiç sevmiyorum veya konuşmayı. Hissetmek, hissettirmek en güzeli. Ona da hep söylerim hissedilmesi gereken şeyleri konuşmak bana saçma geliyor diye
Saygı duyduğunu söyledi. Hatta seni kötü hissettircek biseyde bulunduysam özür dilerim de demisti. Bundan sonra atmicami kesin soyledim. Ama bu aksam yine ayni konu açıldı. Onu üzmek de istemiyorum ama atmak da istemiyorum
Çünkü konuşmak beni etkilemiyor veya foto. bu yüzden saçma geliyor. Yaşanması gereken, hissedilmesi gereken bişey sonuçta. Video açıp izlemek daha mantikli bana göre konuşmaktansa. Ben de mi anormallik var acaba. (Yaşamadığım birsey degil bu arada) farkli uzak sehirlerdeyiz buluşmamız icin biraz zamana ihtiyac var
Anlamaya çalışıyorum. Bu aksam morali bozuk gibiydi sesi neşeli değildi. Sordum soylemedi geçiştirdi. Sonra da konu oraya bağlandı. Kesin çizgim net oldugu için kirmadan soylemeye calistim ama bi yandan da dedimki belki çok kötü bi gün geçirdi biraz olsun rahatlicakti. Zaten zor bi meslegi var. Üzüldüm işte. Eskiden atiyordum ama istedigimden degil sirf gönlü olsun diye. Şimdi napmam gerektigini sasirdim açıkçası.
Peki teşekkürler. Iyi geceler
Iyi akşamlar. Sen nasıl anladın bunu peki, ne oldu da dank etti?
Yeni renkler keşfet
O iş olmaz şimdilik
Hayal de ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?