Mesajınızı görüp beğenip cevap yazmayan birine tekrar yazarmısınız?

Hoşlandıgım çoçuk birkaç gün önce durumuma yorum yazmışdı ve ilk kez yazmıştı iltifat etmişti, o yazdı ben yazdım o yazdı ben yazdım en son o yazdı ben bişi yazmadım mesajını beğendim sadece instada yazmışdı, sora yazmadı 10 gün falan oldu, sizce bu yüzden mi yazmıyor? durumlarıma bakmayı da bıraktı ya  ? arkadaşlarının içinde en güzeli sensin gibi bişi yazmışdı en son ben de like etdim ama bişi yazmadım?
Mesajınızı görüp beğenip cevap yazmayan birine tekrar yazarmısınız?
Cevapla