Yaşı kaç olursa olsun dünyadaki bütün erkekler neden sadece çok açık giyinen kızlara aşık oluyorlar?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılYani sadece demek yanlış genelde demek doğru.. Çünkü zaten tencere kapam misali vardır. ve toplumun %60 şı aynıdır. sürü psikolojisindeki koyunlardır.. bu % delik dilimin dışında isen işler senin için çok daha zordur. çünkü bir beynin vardır ve genelin saçmalığını kabul etmezsin. herkes gibi olmazsın. kendin olmaya çalıştıkça da yalnızlaşırsın.
013 Yorumla
Soran+1 yılAynen öyle dediğiniz gibi. Ben çok olgun biriyim açık bir kızım ama sadece başım açık onun dışında giyimim açık değil. Ama dünyadaki bütün erkeklerden nefret ediyorum artık hiçbir erkeği beğenmiyorum hepsinden tiksiniyorum sokakta erkek gördüğümde bile iğreniyorum bu duruma geldim erkeklerin sadece açık giyinen kızlara ilgi göstermesi yüzünden
- +1 yıl
Yani aslında senin tanıştığın insanlarda sorun var demek oluyor bu.. Herkesten nefret etmen yanlış.. bu yüzden denemeye devam etmen gerek çünkü doğru insan böyle bulunuyor..
Soran+1 yılYok öyle değil. Ben 26 yaşımda bir kızım açığım ama açık giyinmem sadece başım açık sade olgun bir kızım havalı egolu değilim hiç özgüvenim yok ama bu zamana kadar hiç çıkma teklifi almadım kimse beni sevmedi aşık olmadı. Bütün erkekler açık giyimli kibirli kızlara aşık oldular ilgilendireler bende bu sebeple böyle oldum tüm erkeklerden tiksiniyorum
- +1 yıl
bence sen kendi içinde çelişiyorsun. olgun olan birisinin öz güveni olmaması gibi bir durum olamaz. olgun = olmuş olmuş bir şeye de insan güvenir. ve başta da dediğim gibi diğerleri gibi olmak zorunda değilsin.. şöyle söyleyeyim diğer insanların ilişkilerinde veya seviyorum demelerinin bile çoğu yalandır. kimseden çıkma teklifi almamış olman ise kendi korkun bence.. korkularından dolayı soğuk birisi olabilirsin. insanlar da sana yanaşmaya çekiniyordur.
Soran+1 yılAma şöyle bir durum var. İnsanlar benden çekinemezler ki kendi halimde biriyim kimseyi terslemem kötü söz söylemem dalga geçmem kibirli davranışlarım yoktur hiç. Böyle bir insandan kimse çekinmez erkekler beni beğenmedikleri için istemiyorlar. Zaten ben ölene kadar da kimse beni sevmeyecek bu durumu kabullenmekten başka çarem yok.
- +1 yıl
Bence yine saçmalıyorsun. Ve yine bence sen kendini de sevmiyorsun. İlk başka senin kendini sevmen ve değer vermen gerek ki insanlar seni sevsin. güzel olmak tabii ki de bu konuda artı bir değer ama dünyanın geneli güzel veya yakışıklı değil. bu yüzden herkes sevilebilir ve sevebilir.
Soran+1 yılBen kendimi seversem diğer insanlarda beni sever sözünü biliyorum ama insanların beni sevmeleri için benim dış görünüşümü ya da karakterimi beğenmeleri gerekiyor ama erkekler benimle ilgili olan hiçbir şeyi beğenmiyorlar.
- +1 yıl
Bu bir sözden öte gerçek.. evet tabii ki de senin görünüşünü beğenmeleri gerek. kimse tipini beğenmeden içini merak etmez. bu senin içinde geçerli bir durum.. Ama herkes için kendisine uygun birisi vardır bunu demek istiyorum. İnsanların geneli güzel değil zaten. bunu anlaman gerek
Soran+1 yılİşte sorun da burda. Dış görünüşü beğenmeyenler karakteri merak etmiyor. Ama benim dış görünüşüm güzel ve iyi değil bu sebeple ben ölene kadar kimse beni sevmeyecek
- +1 yıl
dışarıda gördüğün her erkeğin dış görünüşü güzel mi?
Soran+1 yılBunu daha önce hiç düşünmedim ama ben insanların dış görünüşüne bakıp bu yakışıklı bu tipsiz diye bir ayrım yapmıyorum erkekler gibi değilim yani.
- +1 yıl
Yani bu güzel bu çirkin demesen bile illaki sevdiğin bir tür bir şey vardır yani. bu sırf insan içinde değerli değil yani.. herkesin beğenisi farklıdır.
Soran+1 yılİşte bende diyorum ki herkesin sevgisi farklı olabilir ama erkekler beni sevmiyor beğenmiyor. Sorun bu işte. Bende paramparça oluyorum.
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılTam tersi kişilik meselesi o. Ben sadece sıradan giyinen, mahsun olan kızlara oluyorum. Çok açık giyinene bakmıyorum bile basit geliyor bana ah normal short , askılı giyordur saygı duyarım, ama bazıları abartıyor kadın 100 kilo zorlamış kendini mini etek giymiş falan sadece güldüm
027 Yorumla
Soran+1 yılYani ahlaksız davranışları olmayan kızlara da aşık oluyor mu erkekler? Ben 26 yaşımda bir kızım açığım ama sadece kafam açık çok açık falan asla giymiyorum hiç özgüveni olmayan sade olgun bir kızım. Ama bu yaşıma kadar kimse beni sevmedi hiç çıkma teklifi almadım. Ölene kadar da kimse beni sevmeyecek ama insan değerli olduğunu bilmek istiyor Gine’de
Cevap sahibi+1 yılİşin en güzeli ben senin gibi kızlara sade olan , doğal olan kızlardan hoşlanıyorum. İnan benim gibi düşünen çok var sadece sana denk gelmemiş , gelir bulur bı gün. Bı de şuna inanıyorum aşk tesadüf olunuyor hiç aşık olmam. diyen ben bile geçen sene biriyle tesadüf tanıştık deli gibi aşık oldum. Zamanın neyi göstereceğini bilemezsin.
Soran+1 yılMaalesef ben ölene kadar kimse beni sevmeyecek ben bu duruma alışkınım hiç sevilmemek beni üzüyor hep üzüleceğim ama gereksiz yere umut edip de birgün beni de seven biri olucak diye düşünürsem daha çok üzülürüm en iyisi kabul etmektir
Cevap sahibi+1 yılBu kadar karamsar olma yarını kimse bilemez.. aşık olduğum kiz onlarca kızla çıktım hepsi normal üstü güzel kızlar , hiç birine aşık olmadım bunların arasında en tipsiz denilecek kıza aşık oldum. Kızım var o bile güldü bana baba bu çıktığın kızların en çirkini dedi düşün artık. Ne olacağını kimse bilemez.
Cevap sahibi+1 yılEski eşimi gösterdim ona çok aşırı güzel bu kadindan mi ayrildin dedi. Ama sevemedim işte olmadı. Gel onu diyen kıza aşık oldum. Salaş bakımsız öyle biriydi ama komusmasindan bile etkileniyordum. Küçümseme kendini, karamsar da olma yarını bilemezsin.
- +1 yıl
sanırım biraz sevgiye ihtiyacın var kimsenin seni beğenmedigini düşünüyorsun erkeklerin çoğu açık giyinme durumuna aşık olmaz sadece sevgi veya hoşlanmadır o aşık olma durumu yok. erkekler seni beğenmiyor veya sevmiyo diye nefret etmende gerekmez yanlış düşünce. nasıl birisin bilmiyorum sanırım verecegim tavsiye biraz daha sosyal ortamlarda takıl kendine özen göster ve bakımlı ol
Cevap sahibi+1 yıl@justapo diline sağlık. O işte anlatmak istediğim. Karamsar olma.
Soran+1 yıl@justapo benim tek sıkıntım erkekler sadece dış görünüşe önem verirler. İstersen dünyanın en kötü insanı ol eğer dış görünüşün iyiyse herkes seni sever aşık olur değer verir beni paramparça eden durum bu işte.
Cevap sahibi+1 yılYok ya bı kız vardı tam 10 sene geçti üstünden kız çok rahat ve hayatta açık giyinmeyen biriydi ağzı gene nasıl bozuk çok küfürlü konuşurdu. Ondan çok hoşlanıyordum. Sonra özel sebepler yüzünden bitirmek zorunda kaldık. Kendini küçük görme inan sen gibi kızlardan başkasıyla evlenmem ben gibi düşünen çok erkek var, muhakkak biriyle karsilasirsin. Takılma rahat ol
- +1 yıl
bahsettigin şey erkeklere özgü bişey degil kızlarda yapıyor ( mesela kızların paraya yakışıklı birini sevme durumu gibi ) ve bunu yargılamak kimseye düşmez herkes farklı bir kişilik sen bahsettigimiz kişiler tam olarak büyümemiş veya heveslerine yenik düşen kimselerdir benim için ya hayatını çok rahat yaşıyorlardır veya hayatın zorlukları onlara henüz denk gelmemiştir
Soran+1 yıl@justapo ama ben 26 yaşımda bir kızım bu yaşıma kadar kimse bana aşık olmadı kimse beni sevmedi. Sebebi ne olabilir?
Cevap sahibi+1 yıl@justapo bu arada benim yorumumu keseni hiç sevmem hep tartisirdim ilk defa kaliteli biri kesti diye kizmayip saygı duyuyorum. Diline sağlık ne güzel anlatıyorsun var ol.
Cevap sahibi+1 yılYaşına da baktım o yaşta biri bu kadar kaliteli olamaz. Var ol cansın.
Soran+1 yıl@justapo aileden geliyor bu sıkıntı ama erkeklerin benden nefret etmesi paramparça etti beni. Çünkü tek çocuk büyüdüm her zaman yanlız kalıcam ölene kadar da kimse beni sevmeyecek kendimi sürekli suçlamaktan çok yoruldum
Cevap sahibi+1 yıl@justapo işin en güzeli 10 yaşında çalışmaya başladım hem çalışıp hem okudum hayatım sokaklarda geçti 17 yaşında iken 25 yaşında adamın abi cektigini gördüm bana saçlarım 20 yaşında pamuk gibi oldu. Sen gibi kaliteli insan genç görmeyeli çok zaman oldu simdikiler sıkıntı mal dolu ben cikiyorum yorumdan sen gibi delikanlı birini gördüğüme sevindim ikinizin de çok güzel hayatınız olması dileğiyle
- +1 yıl
aşırı ukala önüne gelene hakaret etmedigin sürece birinin senden nefret edecegini sanmıyorum bu senin suçun olamaz tek çocuk büyümekle alakası da yok ben 5 kardeşim ona rağmen yalnız hissediyorum muhtemelen şu an bunalımdasın bu düşünce zamanla geçicektir ama o sevilme ihtiyacını nasıl giderirsin onu henüz bende bulamadım tahminimce sımsıkı sarılcak birine ihtiyacın var :D
Soran+1 yıl@justapo ama işte neden hiçbir erkek bana aşık olmuyor ki? Tamam evlenebilme şansım yok kaderimde kimse yok bunu biliyorum ama keşke bir kere beni de beğenen bir erkek olsaydı. 😭😭
Cevap sahibi+1 yılSen kendini sadece sartlandirmissin. Olay o
Yaşım 41 bu yıl. tam.6 kız geldi ya dişlerim uyuşturucu dan döküldü 4 tane kendi. disim. kaldi
Dulum.15 yaşında kızım. var , cebimde delikli
Kurusum yok bu yaz 17 yaşında kız bulaşıyor zor kovdum
Tipim de yok. saclarim. pamuk gibi
Ya daha ne anlatayım ben kendimden tiksiniyorum. O derece ben gibi bı mala bu arada kızlarla isim olmaz yeteri kadar yoruldum onlardan. Ben gibi birine bir senede 6 kız geliyorsa inan birine ben bulaşmadim. Hatta hepsinden kaçtım. yaslari çok küçüktü bana göre hele en sonuncusu 17 yaşındaydi. ya kızım.15 yaşında sakamisin dedim. Ağzına sı*tım . tam 3 ay peşimde kostu bı sıra dovesim. geldi. ergen kibarca yol. alsin. diye bakıyorum delirtti beni. En son küfür ederek zor kurtuldum
Ben 41 yaşındayım hala sapık kızlarla uğraşıyorum. ve hiç birini istemediğim. halde. Ne bileyim. bi ortamda tanışıyoruz bulaşıyor ya isim olmaz desemde bulaşıyor ya ağzımda dış kalmamış bırak. kardesim. isim olmaz diyorum yok. en son sevgilim. hayatimda ilk. defs öyle bir hata yaptım.26 yaşında bir kızla çıktım ama 21 gün uğraştı hiç pes etmedi. Olmaz diyorum olacak. diyor. öyle bı manyak. tam 21 gün sonra beni. dr inandırdı. olabilir dedim
Ya sana yazıyorum bilerek. dusun. ben. gibi. birisinin ben aynadakendime bakmaktan tiksiniyorum. Bana bile bunlar oluyorsa sen ne anlatıyon.
Cevap sahibi+1 yılFotoğraf atsam sen bile bu tipmi. dersin igrenirsin resmen tipsizim bı de boşandım. elimden. geldigi kadar da kızlardan uzak. duruyorum , kaçıyorum. ya tam bosanali.10 sene oldu. Kaçmaktan bı hal. oldum. aarada barlara giderim. gecelik. ihtiyacimi. karsilarim. o. onlara rağmen bıktım. bi senede 8 hat değiştirdim. birinden kurtuluyorum biri geliyor içkiyi çok seviyorum ortamlarda takiliyorum ya o. kafayla gel. telefon vermişim lanet olsun sarhoşum hatırlamıyorum ayiliyorum. bu kim. diyoum arıyor bı gece o kadar çok olmuşum kız cirkinlikte uçuyor resmen sabah bunulami oldum. dedim. ya düşün. Ben gibi bı mal diyorum tipsiz bı mal bile sene de 6 kız buluyorsa bı de hiçbirine çıkma teklifi etmedim yeminle. sen nesin ki sabır et
Soran+1 yılHerkesin bir alıcısı var yani öyle mi?
Cevap sahibi+1 yılBu KS nin anasini avradını gene gönderdiğim mesaj silinmiş küfür hakarette yoktu arada küfürlü kelimeler vardı o ki kadar. Yetti ya kendine iyi bak cevap veremiyorum kendine iyi bak mutlu yasa
Cevap sahibi+1 yılBu benim20. Mesajım ben düz konuşurum bı de vatan hainlerini iyi gösteren herkese lafımı sokuyorum yeter ya , sana şimdi normal konuşuyorum ama ben küfürsüz konuşamam tak mesajimi. silmis iyi de ben sorana küfür etmedim ki. Neyin kafası bu
Cevap sahibi+1 yılSenle normal konuşuyorum iyi de ben küfürsüz konuşamam
. ya sana değil., veya konuştuğuma değil konuşurken küfür ederim. Ya adam vatan haini burada provokasyon yapıyorlar harfi harfine deli gibi 5 yorum yaptı ya millet sizin boş provagandaniza getirmem dedim olay da hrandk Dink in olum yıldönümü. O kadar güzel msum anlatıyor. ki
Yok cicuklara yardım ediyormuş. Uian it PKK yi Ermeniler kurdu o çocuk dediğin hepsi Ermeni onun için hazırlanıyor. Yok agostan para kazanmış parayı dağıtıyormus garibana ulan it o. agostan kazandığı paranın yüzde 60 i Amerika'dan silah alınıp PKK için kaynak ti. Bu iti mi bana anlatıyorsun ogun samast hata yaptı ayrı ama devlette bunlara cokmuyor ki. Agos gazaetesi mesala 2lira 160 sen PKK ya 2 mermi aldın. Bu kadar basit. Bunları söylüyorum hemen hesabım kapanıyor ulan admin denilen itler inkar edinde göreyim hodri meydan abi burada 50oldu bu konum hodri meydan yapın ya... Hepsi kaçtı daha bir kkisi çıkmadı a#mk yerinde
Cevap sahibi+1 yılŞimdi itler hesabımı döndürür kansız picler vatan haini itler kendine iyi bak
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
6
Cevap
16Cevap
+1 yılTahrik edici ezvedic8 geliyor ve kimsede aşık olmuyor sadece bu tıp insanları kullanıp bir kenera atiyorlar
03 Yorumla
Soran+1 yılGerçektende sevip değer vermiyor mu erkekler böyle kızlara?
- +1 yıl
Neden sevip değer versinki kadar birine
Soran+1 yılBilmiyorum ki hep öyle kızlara çıkma teklifi ediyorlar ya bende çok aşık oluyorlar falan sanıyorum
+1 yılSen kapalımısın? Güzelliğini ve karekterini yansıtamıyormysun?
03 Yorumla
Soran+1 yılHayır kapalı değilim açığım ama sadece saçım açık giyimim falan açık ya da dekolteli değil
- +1 yıl
Kendini ifade edemiyorsun
Soran+1 yılHiç özgüveni olmayan içine kapanık bir kızım ama erkekler benim dış görünüşümü bile beğenmiyorlar ki beni istemiyorlar
Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. Bende sana aşık olurum nevarkı elin acıgından fayda yok
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. Çooook açıklar bana cazip gelmiyor. Gizemi kalmıyor. Bence bazı şeyler merak uyandırmalı.
00 Yorumla
+1 yılOndan sonra da kapatmaya çalışıyorlar, başaramazlarsa öldürüyorlar, ne g*tlük ama!
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı. Benim bu tür takıntım yok beni etkileyen etkili konuşması
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılGüzelliklerini sergiledikleri için gizli olan değil sergilenen kıymet görüyor
16 Yorumla
Soran+1 yılTam da böyle dediğiniz gibi vücudunu gösteren kızlar değer görüyor diğer kızlar insan yerine bile koyulmuyor
Cevap sahibi+1 yılO kızları da kullanıyorlar zaten öyle olmaktansa kimse yanaşmasın
Soran+1 yılMesela 19-20’li yaşlardaki erkekler de öyle cinsellik yaşayamasalar bile açık kızlarla çıkma istiyorlar
Cevap sahibi+1 yılArtık kapalı giyinen kaldı mı? usturuplu giyinenlere Kezban diyorlar
Soran+1 yılAynen öyle
Cevap sahibi+1 yılBöyle düşüncelerden hayır gelmez ki zaten o yüzden dert etme. Değerini bilen biri inşallah çıkar.
- Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılBütün genellemeler gibi bu da yanlış. Ramiz dayının dediği gibi portakalı soymadan içinden ne çıkacağını bilemem. Dekolte güzel bir şey.
03 Yorumla
Soran+1 yılZaten bende bunu diyorum bütün erkekler açık giyimli dekolteli kızlara aşık oluyorlar diğer kızları insan yerine koymuyorlar
- +1 yıl
Öyle bir şey yok. Nefes alsın yeter bakış açısı var Türk erkeğinde. İftira atma bize
Soran+1 yılAma o zaman ben neden hiç çıkma teklifi almadım?
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılBenim kriterlerin arasında tesettüre riayet etmeyeni eş adayı olarak görmek yok.
06 Yorumla
Soran+1 yılAaa sizin fikriniz düşünceniz çok iyi ama birçok erkek sizin gibi düşünmüyor maalesef
Cevap sahibi+1 yılHepsi geç akıllanır ondan.
Cevap sahibi+1 yıl@justapo Yaşım 27
Cevap sahibi+1 yılYaşayış, fikir her bakımdan
Yanlış düşünce bence... Bakmak la aşık olmak farklı şey...
00 Yorumla
+1 yılHayır, katılmıyorum sana
03 Yorumla
Soran+1 yılNeden ki çoğu erkek açık giyimli kızlara çıkma teklifi ediyor değer veriyor seviyor
- +1 yıl
Değer vermiuor sadece onları zevkleri için kullan at yapıyorlar bunun adını aşk koyamazsın amaçları farklı
Soran+1 yılAaa ben sanıyorum ki erkekler öyle kızlara aşık oluyorlar seviyorlar falan sanıyorum kullanmak için öyle davranıyorlar demek ki ben böyle düşünmemiştim
+1 yılBütün erkekleri test ettin mi?
02 Yorumla
Soran+1 yılTest etmedim ama dünyadaki birçok erkek maalesef böyle
- +1 yıl
Aferin birçok deyin o zaman biri bir şey yapıyor diye kadın veya erkek hepsi yaptığı anlamına gelmez.
+1 yılDaha alinki ve hoş duruyor çünkü
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,3b cevap paylaştı. Amaç farklı olduğu icin bu zamanda
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı. ilgi çekici geliyor cinsellik algısı yaratıyor
02 Yorumla
Soran+1 yılBunu biliyorum ama diğer kızları insan yerine bile koymuyor çoğu erkek bu saçma bir durum
+1 yılErkekler hemen sevmez...
00 Yorumla
+1 yılSana beyin alacam hemde genelleme yapmayanından ☺️
05 Yorumla
Soran+1 yılBişey sorucam alakasız ama ben 26 yaşımdayım bu zamana kadar hiçbir erkek bana aşık olmadı sevmedi. Hiç özgüveni olmayan bir kızım bu sebeple mi evlenemeyeceğim?
- +1 yıl
Aşık olmasın sevmesin yaaa boşver sen onları kafan daha rahat boyle, herkesin nasibi kismeti bir zamani vardır bizde 33 yaşındayız evlenmedik yanlış aşklardan kendimizi topladık ettik derken zaman ucmus
Soran+1 yılİşte herkesin bir zamanı nasibi var mı pek bilmiyorum çok umutlu da olmak istemiyorum belkide de benim nasibimde kimse yoktur
- +1 yıl
Onu yaradan dan baskasi bilmez ve o ne derse o olur sual sorulur mu? belki olsa cok daha zor hayatın olacak ne biliyorsun yanı onun icin her zaman derim rabbim hakkınızda hayırlı olanı yaz hayırsız olacaksa hic olmasın 👏
Soran+1 yılAma işte insan yinede üzülüyor ölene kadar yanlız yaşamak hiç güzel bişey değil
- Aşk İlişkileri konusunda 576 cevap paylaştı.
+1 yılNe alaka
00 Yorumla
+1 yılOnlara adam demiyoruz biz
00 YorumlaSaçmalama ya
02 Yorumla
Soran+1 yılErkeklere açık giyimli kızları göster bak nasıl hepsi çıkma teklifi ediyorlar
Aynen neden
04 Yorumla
Soran+1 yıl@justapo ama ben neden asla sevilmiyorum açık giyimli olmadığım için mi?
Cinsellik için
01 Yorumla
Soran+1 yılHaklısınız ama her erkeğin amacı cinsellik değil açık giyindiği için aşık olan erkekler de var
Devamını Gör(7)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Erkekler neden sadece açık giyimli süslü kızlara aşık oluyorlar?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer