Sevdiğim kişi başkasını seviyor? ne yapmalıyım? hiç şansım yok artık aynı okulda değiliz bile? ?

Çok üzgünüm ağlayıp duruyorum elimden bir şey de gelmiyor itiraf sayfasına yazmıştım sonra admine özelden sevdiğim çocuğa ben olduğumu söylemesini istedim ve sevdiğim çocukta şu tepkiyi verdi: "biliyorum onu yazdı bana ama manita var". Sonra sevgilisinden ayrılmış şu an sevgilisi yok ama sevdiği biri varmış ne yapmalıyım? Gerçekten bütün umutlarım tükendi unutmak en iyisi ama olmuyor her zaman aklıma geliyor ve ağlıyorum
Sevdiğim kişi başkasını seviyor? ne yapmalıyım? hiç şansım yok artık aynı okulda değiliz bile? ?
Cevapla