Merhaba ;31 yasindayim Belki bana deli diyeceksiniz, takintili diyeceksiniz , hatta salak diyeceksiniz ama kendime engel olamiyorum.
2017 kasim ayindan beri 3 4 kez gordugum ve sadece adini bildigim bir kadina asigim bir kez bile merhabalasmadik o beni tanimiyor bir kac kez restaurantta gormustum bir kez cafede en son 2019 13 mayısta siyah bir jipe binerken gordum kendi kulllandi gitti o son karsilasmam son gorusum oldu öldü mü kaldi mi bilmiyorum bile ama eskisehirde yasiyor eminim plaka 26ydi.
Birdaha gorursem acilacagm karsisina cikip sana asigim hemde yillardir diyecegim evlenme teklifi edecegim olursa olur olmazsa olmaz hic olmazsa icimde umut kalmaz tek bir fotografi dahi yok bende bu cok uzucu, yasini dahi bilmiyorum 😒
Sosyal medyadan her yerden ismiyle aradim bulamadim 😒Soy adini blmiyorum.
Bazen kendime deli diyorum cunku 3 yili gecti hayatima 2018 agustosunda bi kiz girdi tatile gittik tum tatilde onu dusundum yanimdakini o olarak hayal ediyorum tum donus yolunda onu dusundum kaza yaptim dikkatim dagildi olumden döndük 😒 kizla tatilde opusemedim bile sanki ona ihanet gibi geliyor. O gun bugundur hayatima hic bi kizi almadim inanin umudum tukensede aklimdam cikmiyor ismi zerrin ama baska hic birseyi blmiyorum isminide arkadaslari seslenirken duydum bir kac kez ordan 😒 ben ne yapacagim baska yolu yok mu bulmamın inanin canima kiymak bile geciyor aklimdan biktim artik. 😔
2017 kasim ayindan beri 3 4 kez gordugum ve sadece adini bildigim bir kadina asigim bir kez bile merhabalasmadik o beni tanimiyor bir kac kez restaurantta gormustum bir kez cafede en son 2019 13 mayısta siyah bir jipe binerken gordum kendi kulllandi gitti o son karsilasmam son gorusum oldu öldü mü kaldi mi bilmiyorum bile ama eskisehirde yasiyor eminim plaka 26ydi.
Birdaha gorursem acilacagm karsisina cikip sana asigim hemde yillardir diyecegim evlenme teklifi edecegim olursa olur olmazsa olmaz hic olmazsa icimde umut kalmaz tek bir fotografi dahi yok bende bu cok uzucu, yasini dahi bilmiyorum 😒
Sosyal medyadan her yerden ismiyle aradim bulamadim 😒Soy adini blmiyorum.
Bazen kendime deli diyorum cunku 3 yili gecti hayatima 2018 agustosunda bi kiz girdi tatile gittik tum tatilde onu dusundum yanimdakini o olarak hayal ediyorum tum donus yolunda onu dusundum kaza yaptim dikkatim dagildi olumden döndük 😒 kizla tatilde opusemedim bile sanki ona ihanet gibi geliyor. O gun bugundur hayatima hic bi kizi almadim inanin umudum tukensede aklimdam cikmiyor ismi zerrin ama baska hic birseyi blmiyorum isminide arkadaslari seslenirken duydum bir kac kez ordan 😒 ben ne yapacagim baska yolu yok mu bulmamın inanin canima kiymak bile geciyor aklimdan biktim artik. 😔
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Jipe falan biniyosa burnu 1000 metre havadadır. Kendine anlamsız yere eziyet ediyorsun. Bunu takıntı haline getirmişsin bir doktora görünmelisin
Bilmiyorum ki ama aklimdan kalbimden beynimden cikaramiyorum.
Bu söylediklerini bir psikiyatriste söyle. Hiç bir şey yaşamadığın. Hatta jipe binecek kadar zengin olan hiç bir şey yaşayamacağın bir bayan için kendine çok büyük zulmediyorsan. İntihar etsen o bayanın umrunda bile olmayacak. Yine kendine zulmetmiş olacaksın. Yazık etme kendine. Bu takıntı bu kadar büyükse mutlaka bir psikiyatriste görünmelisin
Haklisin aslinda beni tanimiyor. ki ölsem umurunda bile olmaz. Hatta belki evli belki nisanli onu bile bilmiyorum ki. Sadece deli gibi asigim onu biliyorum hatta bu asktan delirdim bi arkadasim var anlattigim sadece onu o. biliyor hergun onla gorusmek istiyorum sirf ondan bahsedelim diye.
Kac kez dusundum psikiyatriste gitmeyi ama bu umut beni hep vazgecirdi 4 5 kez karsilastik tesaduf degildir dedim Allah tarafindan dedim. Ama ben vazgecmedikce psikolojik destek fayda saglarmi bilmiyorum
@denge32 Jipe binen zengin midir 😅Belki eski bi jip nerden biliyosun yani.
@soran bu arada sen takintilisin vazgec
@hayatacidir26 bence hiçte eski bir jipe binmiyor 🙄🙄
Bu aşk işte. Geçici olan bu. Sevgi çok daha farklı. Emin ol içinde kalıcak ama sonucek
3 yili gecti 8 aydirda yuzunu gormuyorum tanismiyoruz bile ama ona asigim iste bu cok kotu bisey kimse yasamasin.
Ya oğlum yapmayın Allah aşkına, kızın senden haberi yok sen intihara kadar gidiyorsun, boşver hiç gerek yok etrafına bir bak, değmez buyuknolarak sözümü dinle vazgeç
Iste sacma ama engel olamiyorum iste. Icimde hep bi umut var.
Gidip acil. madem kardeşim
S*ktir et bro sen direk intihar et, boşuna oksijen tüketme.
Ya kendine gel eziyet ediyorsun kendine
Engel olabilsem ah ah.
ya engel olabilsem diye birşey yok kendine gel bi hayat ondan ibaret değil
Normal dusuncede degilim ben Şu an hatta 3 yili gecti benim icin ondan ibaret kac kez dedim yapma etme kendime ama olmadi 2 gun gecse 3. Gun yine beynimi kemirmeye basladi benim icin cok zor beni tanimayan yasini kim oldugunu bile bilmedigim bi kadina asigim dusunun her an aklimda o var ama bende tek kare fotografi dahi yok yaziklar olsun bana ama boyleyim malesef.
Ya üzüldüm 😔😔 bence bir psikolojik tedavi almalısın psikologa gitmelisin
Vah yazikk sen devreleri yakmissin..
'ya evliyse kadın
Evliyse vazgecerim. Yine severim ama kavusma umudum olmaz