"O yazmazsa ben hiç yazmam" inadı ne zaman bitecek? Çok merak ediyorum. sizde ediyormusunuz?

evet soru gayet açık cevapları dökülün memnunmusunuz bu durumdan yoksa isyanlardamısınız :)
"O yazmazsa ben hiç yazmam" inadı ne zaman bitecek? Çok merak ediyorum. sizde ediyormusunuz?
Cevapla