Çirkinler neden beğenmiyor?
Yakışıklılar eğlencelik mi görüyor yoksa?
Çirkinlerde gerçekten doğruyumu söylüyor durum karışık.☺️🤫🤫🤫🤫
Yakışıklılar eğlencelik mi görüyor yoksa?
Çirkinlerde gerçekten doğruyumu söylüyor durum karışık.☺️🤫🤫🤫🤫
Çirkinler diyordur bu kız bana bakmaz, ve şöyle bir durum oluyor sen tipsiz bir erkeğe bunu sorduğun zaman o kadar paranoya oluşmuş'ki benimi deniyor. Filan diye düşünüyor'da olabilir.
Anladım.
Kızlarsoruyorda böyle oluyor hep gizliden fotoğrafımı atıyorum eh işte filan diyorlar.
Şaşırıp kalıyorum.
Yakışıklı olunca yorumlar değişiyor. Güzelsin hatta nerelisin diye sormaya başlıyor.
Evet öyle sıfırdan başlanıyor.
Yani paranda yoksa yaşamanın bir anlamı yok, intihar eden kişilere bak istersen tiplerine. Sonra anlarsın zaten, şu dünyada tipi kötü olan kişiler ayrı bir intihar havasında. İnsanlara sora sora fark ettim adam yaşarken yüzüne bakan yok, aşağılanıyor ve dışlanıyor. Ölünce iyi çocuktu madem öyleydi neden bok gibi davrandın diyip dövesin geliyor.
Çok klasik olacak ama insanların niyetlerini/düşüncelerini çirkin güzel diyerek anlayamazsın. Çirkinse ve sen onun kalbini görmeyi istersen sana en güzel insan olarak gözükür. Ve güzelse ama niyeti kötüyse, sen de saf salak değilsen dünyanın en kötü insanı olarak gözükebilir. Yani insanları belli sınırlar koyarak anlayamazsın. Tiplerine bakarak da bu böyledir diyemezsin, sonuçta insanlar konuşa konuşa anlaşır. :)
Çirkin şansı olmadığını düşünür. Yakışıklı olan kendi görselliğini kullanır. Olayın seninle ilgisi yok yani. Biri götürmeye cesaret edemez, diğeri yakışıklı olduğu için bu durumu kullanarak şansını dener
Cevap
7Cevap
Çirkin beğense şikayet yakışıklı beğense şikayet, kızların önüne dünyaları sermişler, neden öbür tarafa sermedin demiş
Çirkin erkeklerin Beğenmemesi iyi değilmi bence iyi zaten çirkin erkek kendisi öyle olduğundan güzel kız beğenir
Güzel değilim yani 😃
Ne kadar güzelsin bilmiyorum nasıl bir şey soyleyim
Evet sıkıntı var, aklında bence. Çirkin dediğinin beğenmemesine takılman gibi😂
Demek ki ulaşılmaz görünüyorsun dışarıdan
Bakalım karar verelim
Sen tahminini söyle
Puahsahsha eminim çirkinsindir egoist kız...
Bir insana çirkin demek nerede ogo olmuş. Senin gibi değilim ben egolu.
Tabirin fazla egolu mesela...
Üzerine çokmu alındın kendini beğenmiyorsun yoksa hayırdır?
Foyo at söyleyeşim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?